به گزارش ایرنا آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی روز پنجشنبه در مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک 2 شهید گمنام در شهر دلبران افزود: خداوند عزت و عظمتی به این مملکت و مسلمین داده است که دنیا مبهوت و متحیر است.
وی افزود: شهداء نزد خدا عزیز هستند بنابر این برای ما نیز عزیزند و باید برنامه خودمان را بر اساس برنامه خدا تنظیم کنیم و خداوند با شهداء معامله کرده است در قبال جان شهداء به آن ها بهشت برین را هدیه داده است و در دنیا به عزت و جایگاه می رساند.
وی اضافه کرد: ایرانی که در گذشته در موضع ضعف بود امروزه اقتداری در سطح جهان پیدا کرده است و در مقابل شیاطین، ظلم و استکبار ایستاده است، همه مظلومین عالم آن را تایید می کنند و به وجود رهبری که از نسل زهرا (س) افتخار می کنند.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: خداوند از نسل زهرا(س) امامی را به وجود آورد که انقلاب اسلامی را رهبری کرد و بعد از ایشان مقام معظم رهبری شجاعانه همچون جد بزرگوارشان امام حسین و امام علی(ع) در مقابل دشمنان ایستاده اند.
امروز پنجشنبه با حضور مردم شریف، متدین و حماسی شهر قروه و دلبران ، پیکر پاک 2 شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قروه و پیکر پاک 2 شهید گمنام هم در شهر دلبران تشییع و تدفین شدند.
قروه در 90 کیلومتری شرق سنندج واقع شده است.
7345/1904
**خبرنگار: سارا صالحی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.