2هزار و 641 نفر مددجوی کمیته امداد امام (ره) سقز غربالگرایی شدند
طرح غربالگرایی 2 هزار و 641 نفر از مددجویان بین 30 تا 69 سال تحت پوشش نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) سقز به پایان رسید.
به گزارش خبرنگار ایرنا مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) سقز روز چهارشنبه پیرامون طرح غربالگرایی مددجویان در جمع خبرنگاران گفت: این طرح در سه مرحله پرسشگری، تن سنجی و آزمایش با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقز انجام شد.
فاروق محمودی افزود: بررسی سلامت مددجویان در مصاحبه با آنان ، سنجش قد و وزن افراد تحت پوشش و مشاوره های لازم برای تنظیم سیستماتیک بدن توسط پزشک و مشاور از مواردی بود که در روند این طرح، انجام شد.
وی با بیان اینکه این طرح از 27 دی ماه در شهرستان سقز آغاز شد، ادامه داد: معاینه و آزمایش قندخون، فشار خون و چربی افراد و ارجاع افراد بیمار به مراکز پزشکی و درمانی از دیگر موارد این طرح بود.
بیش از هفت هزار خانوار روستایی و شهری در شهرستان سقز زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.
هم اکنون بیش از 42 هزار خانوار کردستانی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوده و از خدمات و حمایت های این نهاد بهره مند می شوند.
سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.
**آیین تودیع و معارفه رئیس شرکت نفت کامیاران برگزار شد
طی حکمی از سوی مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی کردستان فواد اسعدی پور به عنوان رئیس جدید شرکت نفت کامیاران معرفی شد.
معاون فرماندار کامیاران در ایین معارفه ریس جدید شرکت نفت کامیاران با تاکید بر اینکه حرفه ‌ای کردن محیط سازمان از مهمترین وظایف مدیران شرکت ملی نفت است اظهار کرد: امروز تمام مدیرانی که در صنعت عظیم نفت به عنوان یک بازوی توانمند برای موفقیت نظام اسلامی مشغول خدمت هستند به این مطلب واقفند که باید ساختار حرفه ای مجموعه خود را بهبود بخشند.
عطالله فرهادی با اشاره به توانمندی های حمد آله ناصرآبادی رئیس پیشین شرکت نفت کامیاران از زحمات وی در مدت تصدی این مسئولیت تقدیر کرد و گفت: از تجارب وی در شرکت نفت دیگر شهرستان های استان استفاده خواهد شد.
وی به سوابق و تجارب فواد اسعدی پور رئیس جدید شرکت نفت کامیاران اشاره و اظهار کرد: توانمندها و سوابق وی می تواند برای شهرستان بسیار مفید باشد.
کامیاران در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
7249/1904
**خبرنگاران: ابراهیم محمدحسینی/ژاله گرگانی/ انتشار دهنده: مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.