بیژن زندیه شامگاه سه شنبه در گردهمایی اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران شهرستان بیجار با بیان اینکه این انقلاب مردمی است و ادامه راه آن نیز در گرو حمایت مردم از آن است اظهار کرد: باید نمایندگان مردم و دهیاران تلاش کنند، بسترهای حضور همه جانبه مردم در انتخابات را فراهم و راه حضور مردم را تسهیل کنند.
وی به فعالیت و نقش شوراها در عمران، توسعه و همراهی با مردم در هدایت امور روستاها و دهستان ها اشاره کرد و گفت: شوراها نمونه بارز مردمی بودن انقلاب و همفکری با مردم است که نمایندگان آن بدون هر نوع چشم داشتی مردم را کمک و همراهی می کنند.
او به همکاری و آمادگی فرمانداری و ستاد برگزاری انتخابات برای ثبت نام و اجرای کامل مقررات انتخابات تاکید کرد.
زندیه اظهار کرد: حضور حداکثری وظیفه ای ملی، شرعی و انقلابی است که همه باید در وضعیتی که دشمن مکرر نظام را تهدید می کند به آن فکر کنیم و پاسخ دشمن را پای صندوق رای بدهیم.
فرماندار شهرستان بیجار خاطر نشان کرد: رقابت سالم با رعایت مبانی اخلاقی و انصاف چیزی است که مردم علاقه مند به آن هستند و همه نیز بر این اساس نماینده خود را انتخاب می کنند.
وی ادامه داد: تخریب یکدیگر، در انتخاب فرد اصلح تاثیری ندارد، لذا باید این هشدار جدی گرفته شود که ما بر رعایت خط قرمز انتخابات کاملا نظارت خواهیم کرد.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بیجار به همه کاندیداها توصیه کرد در چارچوب وظایف قانونی و حدود اختیارات با مردم صحبت کنند، وعده های فراقانونی و خارج از اختیارات به مردم ندهند.
زندیه به مردم نیز سفارش کرد: در زمان انتخاب فرد اصلح، رضایت الهی را در انتخاب خود لحاظ کنند.
شهرستان بیجار در استان کردستان واقع شده است که دارای پنج شهر و حدود 170روستای دارای شرایط انتخاب شورای شهر و روستا است.
**خبرنگار: سید باقر سبحانی /** انتشار دهنده: امید بهمنی
** برای آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان به کانال زیر بپیوندید:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.