به گزارش خبرنگار ایرنا، جعفر توان در جلسه شورای اداری شهرستان افزود: همه مسئولین باید مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات تشویق و ترغیب نمایند و بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری از دو قطبی کردن انتخابات خودداری کنند.
توان با تشریح اهمیت انتخابات گفت: مردم با مشارکت در انتخابات نقش تعیین کننده ای در سرنوشت کشور دارند و همه ما باید برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات های پیش رو تلاش کنیم.
وی اظهار کرد: ارتقای شاخص ها در راستای ایجاد توسعه پایدار با استفاده از توانمندی های شهرستان باید در اولویت مسئولین قرار گیرد.
وی گفت: طرح تحول نظام سلامت از مهم ترین برنامه های کلان دولت در راستای منویات مقام معظم رهبری برای خدمت رسانی عادلانه به مردم است که به مرحله اجرا درآمده است.
وی افزود: افزایش 15 درصدی آسفالت راه روستایی، راه اندازی کلینیک و سی تی اسکن بیمارستان امام خمینی(ره)، احداث شهرک صنعتی، استفاده از بخش خصوصی برای مشارکت در اجرای پروژه های اشتغال زایی از مهم ترین اقدامات دولت در شهرستان بوده است.
وی اضافه کرد: با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر دیواندره سه هزار متر زمین برای احداث درمانگاه تامین اجتماعی واگذار شده است و تا پایان سال جاری کلنگ احداث آن بر زمین زده خواهد شد و مجتمع آب رسانی اوباتو نیز تا چند روز آینده به بهره برداری خواهد رسید.
فرماندار شهرستان دیواندره به موفقیت های دولت تدبیر و امید در ابعاد مختلف اقتصادی و سیاسی و بین المللی از جمله برجام و مهار تورم پرداخت و خواستار تسریع در اتمام پروژه های نیمه تمام با استفاده از سرمایه گذاران بخش خصوصی شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از انتخاب شهرستان دیواندره به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: سیاست های اقتصاد مقاومتی، استفاده از منابع دراختیار و ظرفیت های شهرستان برای خدمت رسانی به مردم است.
فرماندار دیواندره خاطرنشان کرد: بستر و شرایط برای اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی در شهرستان فراهم است و درخواست هایی نیز برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی از طرف سرمایه گذاران شده است.
وی در ادامه مردم و مسئولین را برای مشارکت در جشن نیکوکاری دعوت کرد و گفت: دستگیری نیازمندان یکی از تکالیف و آموزه های دینی است و همه ما وظیفه داریم برای کمک به نیازمندان در جشن نیکوکاری با کمیته امداد همکاری کنیم.
توان با بیان اینکه فضای شبکه های اجتماعی باید با همدلی، همفکری به درستی مدیریت شود، تصریح کرد: امروزه شبکه های اجتماعی با تولید و تبادل اطلاعات می توانند در بسیاری از مسائل اجتماعی تاثیرگذار باشند اما این تولید و توزیع اطلاعات نباید در جهت تشویش اذهان عمومی، نقد غیر واقعی و تخریب افراد و شخصیت ها باشد.
7353/6108
**خبرنگار: منصور محمدی/ **انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.