به گزارش ایرنا از اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان،سه کشتی گیر آزادکار کردستانی، با دعوت کادر فنی فدراسیون به اردوی آمادگی تیم ملی بزرگسالان کشور دعوت شدند.
سرمربی تیم ملی بزرگسالان کشتی آزاد کشور 40 ورزشکار را در اوزان 57، 65، 70، 74، 80، 86، 97 و 125 کیلوگرم به این مرحله از اردو فرا خواند.
سیاوش احمدزاده، سعید صالحی و محمد زارعی به ترتیب در اوزان 65، 70 و 74 کیلوگرم در این اردو زیر نظر کادر فنی به تمرینات آمادگی می پردازند.
ملی پوشان دعوت شده به مدت هشت روز تحت نظر محمد طلایی سرمربی تیم ملی بزرگسالان کشتی آزاد کشور در این اردو حضور خواهند داشت.
اردوی تیم ملی کشتی آزاد روزهای 20 تا 27 اسفند در محل خانه کشتی شماره یک تهران برگزار می شود.
**ورزشکاران کردستانی توانایی درخشش در تیم های اروپایی را دارند
شهردار سنندج روز چهارشنبه در دیدار با شاهو نصرتی نخستین هندبالیست لژیونر سنندجی گفت: کردستان در چندین رشته ورزشی همواره حرف برای گفتن داشته است و ورزشکاران این استان می توانند با خودباوری و تلاش مضاعف در بهترین تیم های اروپایی بدرخشند.
منوچهر فخری افزود: ورزشکاران این استان در سال های اخیر افتخارات زیادی را در عرصه های بین المللی کسب کرده اند و با خودباوری و تلاش مضاعف می توانند در تیم های مطرح اروپایی بدرخشند.
وی اظهار کرد: ورزش هایی نظیر بسکتبال، کشتی، تنیس روی میز، هندبال و دوومیدانی از جمله ورزش هایی است که در این استان طرفداران زیادی دارد.
وی گفت: کسب عنوان های مختلف آسیایی به همراه تیم ملی هندبال و حضور یک ورزشکار از سنندج در تیم های مطرح اروپایی در رشته هندبال افتخار بسیار بزرگی برای جامعه ورزشی استان است.
فخری تاکید کرد: تمامی دستگاه ها و مسئولان باید در راستای ترویج ورزش در سطح استان از ورزشکاران حمایت کرده و زمینه افتخار آفرینی آنان در عرصه های مختلف فراهم شود.
هندبالیست سنندجی نیز در این دیدار با تقدیر از حمایت های شهردار سنندج از ورزش و ورزشکاران استان گفت: حضور یک ورزشکار در تیم های مطرح اروپایی نیازمند تلاش خود ورزشکار و همچنین حمایت مسئولان است.
شاهو نصرتی افزود: با ارائه بازی های مطلوب در تیم ملی و تمرینات منظم توانستم بعنوان نخستین لژیونر ورزش کردستان در تیم استوا بخارست رمانی فعالیت ورزشی خود را ادامه دهم.
وی اظهار کرد: در صورت حمایت مسئولان، ورزشکاران این استان توانایی لازم برای حضور در تیم های مطرح چه در داخل و چه در خارج از کشور را دارند.
در این دیدار شهردار سنندج به پاس افتخار آفرینی های ارزنده، با اعطای لوح تقدیر و هدایای از این ورزشکار قهرمان تجلیل کرد.
شاهو نصرتی ورزشکار سنندجی تیم ملی هندبال، امسال با قراردای یک ساله به تیم استوا بخارست رمانی پیوست.
7348/7355/6108
**خبرنگاران: افسانه گلباغی /وریا کرمی /انتشار دهنده: امید بهمنی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.