به گزارش ایرنا، این شهید در 18 سالگی در شرق منطقه شرق دجله در سال 1363 به شهادت رسیده که روز گذشته (سه شنبه) همراه پیکر مطهر چهار شهید گمنام دیگر وارد استان کردستان شده بود.
جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کردستان به خبرنگار ایرنا گفت: پیکر مطهر این شهید صبح امروز به صورت کاروانی بر دوش مردم شهید پرور و انقلابی کردستان از مقابل این اداره کل تا دژبانی پادگان 22 لشکر بیت المقدس سپاه در روستای دوشان تشییع و در محوطه این پادگان به خاک سپرده شد.
سرهنگ رمضان رسولی افزود: پیکرهای مطهر چهار شهید گمنام دفاع مقدس دیگر نیز روز پنجشنبه در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی قروه و در شهر دلبران تدفین و تشییع می شوند.
وی اظهار کرد: مراسم شب وداع با شهدا نیز سه شنبه شب با حضور جمع زیادی از مردم شهید پرور، خانواده شهدا، فرمانده هان و کارکنان نیروی انتظامی در حسینیه لشکر بیت المقدس سپاه روستای دوشان برگزار شد.
به گفته وی آئین تشییع پیکر مطهر شهدا در قروه ساعت 8.30 صبح روز پنجشنبه مقابل مسجد جامع این شهر و آیین تشییع شهدا در شهر دلبران ساعت 13:30 همان روز خواهد بود.
اکنون 36 شهید گمنام دوران جنگ تحمیلی در شهرستان های مختلف استان کردستان تدفین شده که پیکر پاک 10 تن از این شهدا در مرکز استان و در شهر سنندج تدفین شدند.
استان کردستان پنج هزار و 400 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
12 یادمان شهدای گمنام در کردستان وجود دارد.
3034/ 3020
**خبرنگار: حسن حسین زاده/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.