به گزارش خبرنگار ایرنا این انتخابات با حضور سه کاندیدا برگزار شد و بعد از اعلام برنامه ها توسط کاندیداها، از بین 17 عضو مجمع رای گیری انجام گرفت که در پایان بابک قطبی با کسب 15 رای برای سومین بار و چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیات پزشکی ورزشی کردستان انتخاب شد.
بابک قطبی در این جلسه با بیان اینکه نیروی انسانی کارآمد، فضای فیزیکی و تجهیزات کامل برای پیشرفت در هر حوزه ای ضروری است اضافه کرد: باید تلاش کنیم هیات پزشکی ورزشی از این ساختار برخوردار باشد.
وی ادامه داد: در حال حاضر با همت تمامی هیات های ورزشی استان، نزدیک به 60 هزار ورزشکار کردستانی از بیمه پزشکی بهره مند هستند که آمار قابل قبولی است.
وی با بیان اینکه هم اکنون، هیات پزشکی ورزشی کردستان هم اکنون دارای سه میلیارد ریال اعتبار است افزود: با توجه به کمبود اعتبارات، باید نسبت به ساخت یک سایت فیزیوتراپی گام برداریم.
قطبی به اعزام ورزشکاران به مراکز درمانی اشاره کرد و گفت: در سال گذشته، 189 و در سال جاری 109 ورزشکار مصدوم به مراکز درمانی اعزام شده اند و به انان خدمات ارائه شده است.
وی به برنامه های خود برای ریاست بر هیات اشاره و اضافه کرد: تشکیل هیات رئیسه، فعال کردن تمامی کمیته ها، برنامه ریزی روزانه، ماهانه و سالانه برای پیشرفت در کار هیات پزشکی ورزشی از جمله این برنامه است.
دیگر کاندیدای حاضر در جلسه نیز گفت: در صورت ریاست بر هیات، تلاش می کنیم کار تیمی را در پیش بگیریم و با کمک هیات های شهرستان های استان، مشکلات را رفع کنیم.
منصور فیضی افزود: بررسی وضعیت سلامت ورزشکاران، تشکیل پرونده سلامت برای آنان، حل مشکلات پزشکی ورزشکاران و تهیه و تجهیز آمبولانس از جمله کارهایی است که در برنامه کاری من وجود دارد.
وی برگزاری کلاس های آموزشی برای مربیان را مهم دانست و ادامه داد: سازماندهی ورزشکاران و آموزش آنان، فعال کردن هیات های پزشکی ورزشی شهرستان ها و برگزاری جلسات در شهرستان ها به صورت فصلی برای بررسی مشکلات، از دیگر برنامه ها برای پیشرفت در این حوزه است.
هیات پزشکی ورزشی استان کردستان پیش از این نیز در 2 دوره چهار ساله توسط بابک قطبی اداره شده است.
7355/1904
**خبرنگار: وریا کرمی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.