به گزارش خبرنگار ایرنا، صادق ابراهیمی روز دوشنبه در جریان افتتاح کلینیک ویژه تخصصی بیمارستان شهید بهشتی قروه افزود: 11 خانه بهداشت در مدت زمان اجرای طرح تحول نظام سلامت در شهرستان قروه با اعتبار 11 میلیارد ریال احداث شده است.
وی در رابطه با کلینیک ویژه تخصصی بیمارستان شهید بهشتی قروه نیز اظهار کرد: این پروژه در مساحت هزار و 625 متر مربع و در سه طبقه ساخته شده است و تاکنون برای ساخت و تجهیز ان 35 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی ادامه داد: این کلینیک شامل پاراکلینیک و 6 پروژه تخصصی در تمامی زمینه های پزشکی به جزء جراحی مغز و اعصاب است.
ابراهیمی گفت: احداث کلینیک غربالگری سرطان در بیمارستان شهید بهشتی با پیشرفت فیزیکی 60 درصد و اعتبار 30 میلیارد ریال نیز در دست اقدام است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قروه از بهسازی و تجهیز تمامی بخش های بیمارستانی و ارتقای هتلینیک بیمارستان با هزینه بیش از 30 میلیارد ریال خبر داد.
وی گفت: در سال جاری 13 متخصص پزشکی در رشته های مختلف جذب بیمارستان شده است.
به گفته وی اجرای طرح سلامت به شهروندان قروه ای حلاوت بخشید و با پیشرفت در زمینه عمرانی، بهداشتی و درمانی از غافله کشور عقب نمانده است.
در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید و اجرای طرح تحول نظام سلامت صبح امروز کلینیک ویژه تخصصی بیمارستان شهید بهشتی قروه به بهره برداری رسید.
طرح تحول نظام سلامت از 15 اردیبهشت سال 93 با هفت طرح و برنامه جامع شامل کاهش پرداختی مردم، ارتقاء کیفیت ویزیت، ترویج زایمان طبیعی، مقیم کردن پزشکان متخصص، ارتقاء هتلینگ بیمارستان ها، اورژانس هوایی و پرداخت مبتنی برعملکرد آغاز شد.
امروز سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه جمعی از معاونیش به کردستان سفر کرده است. در جریان این سفر 10 طرح درمانی در کردستان از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح شد که کلینیک ویژه تخصصی بیمارستان شهید بهشتی قروه یکی از آنها بود.
قروه در 90 کیلومتری شرق سنندج واقع شده است.
7345/6108
**خبرنگار: سارا صالحی /** انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.