منصور مرادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به دیدار خود با وزیر بهداشت و درمان پیرامون مرگ یک مادر باردار شهرستان سروآباد در بیمارستان بوعلی مریوان بعد از زایمان گفت: دکتر هاشمی دستور اعزام یک تیم ویژه بازرسی پزشکی برای مشخص کردن علت این حادثه را صادر کرد.
وی ادامه داد: مرگ تکان دهنده این مادر باردار بعد از زایمان باعث شوکه شدن همه به ویژه وزیر بهداشت و درمان و نماینده مجلس شد، چرا که با وجود امکانات پزشکی در بیمارستان مریوان این اتفاق نباید رخ می داد.
نماینده مریوان و سروآباد اضافه کرد: در صورت مشخص شدن سهل انگاری یا قصور پرسنل و پزشکان بیمارستان مریوان در این حادثه ناگوار، وزارت بهداشت باید با خاطیان برخورد قاطع کند.
وی افزود: در این دیدار همچنین وزیر بهداشت و درمان از تامین اعتبار برای تکمیل زایشگاه مریوان و اختصاص یک جراح متخصص برای بیمارستان سروآباد خبر داد.
به گزارش ایرنا، سهیلا مولودی 31 ساله اهل روستای ماضی بن از توابع بخش مرکزی شهرستان سروآباد روز هفتم اسفند بعد از انجام عمل سزارین، دچار تشنج شده و متاسفانه به رغم تلاش تیمی متشکل از متخصصین زنان و جراحی، داخلی، بیهوشی، قلب و نورولوژی بیمار به درمان پاسخ نداده و جان خود را از دست داد.
شهرستان سروآباد در فاصله 90 کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7354/1904
**خبرنگار: فرزاد آداک/**انتشار دهنده: مسعود احمدی
آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.