به گزارش ایرنا، لیلا آژیر روز چهارشنبه در اولین دوره آموزشی طرح ملی توان افزایی زنان مدیر و مسئول در استان کردستان با اشاره به اینکه زنان در راستای ارتقاء پست های مدیریتی با موانعی روبرو هستند گفت: دیدگاه فضای کار زنانه و سبک مدیریت زنان در ادارات، زنان را از سبک رایج در سازمان دور می کند.
وی اظهار کرد: برخی دیدگاه های غلط در زمینه شیوه مدیریتی زنان در ادارت وجود دارد و زنان در مقایسه با مردان در شیوه مدیریتی ناتوان تر تلقی می شوند.
وی ادامه داد: برخلاف دیدگاه ضعف مدیریتی نسبت به زنان، مدیران توانمند زیادی هستند که با بهره گیری از سبک مدیریت خوب و اعمال شیوه های مناسب، روند کارها را با نظم و انضباط بهتری پیش می برند.
آژیر هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را توانمند سازی زنان، حضور پررنگ زنان در عرصه مدیریتی، فراهم کردن بستر مناسب برای تحقق انتظارات بانوان و بهبود شاخصه های حوزه بانوان عنوان کرد.
اسناد بالادستی ریاست جمهوری در حوزه زنان به نقش زنان در توسعه برنامه های ملی و بین المللی، توانمندسازی حقوقی، پی گیری عدالت جنسیتی و هدفمند کردن و موثر بین سازمانی توجه ویژه ای دارد.
بر اساس هماهنگی های معاونت امور زنان و خانواده هفت ساعت دوره آموزشی ویژه بانوان مسئول در ادارات در رده های مختلف مدیریتی در استان ها پیش بینی شده است که 12 ساعت آموزش حضوری و 25 ساعت آموزش غیر حضوری است.
44 کارگاه آموزشی ویژه مدیران زن در 31 استان پیش بینی شده است، این کارگاه آموزشی 2 روزه با 55 عضو در استان کردستان امروز و فردا در سنندج برگزار می شود.
7352/6108
**خبرنگار: شیوا اردلان منش /** انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.