به گزارش ایرنا از روابط عمومی وزارت اطلاعات، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی روز سه شنبه در جمع نخبگان، برگزیدگان و مدیران استان کردستان افزود: نگاه اسلام به انسان به عنوان یک موجود با کرامت است و نگاه ابزاری به آن ندارد.
وی با اشاره به اینکه قرآن می فرماید ما انسان را گل سرسبد خلقت می دانیم، اظهار کرد: انسان در اسلام دارای ارزش ویژه ای است.
وی با بیان اینکه امنیت برای مردم و خدمت به آنها جزو تاکیدات دین مبین اسلام است عنوان کرد: در نظام اسلامی و تحت هدایت رهبری مسئولان و مدیران سلیقه ای عمل نمی کنند بلکه در چهارچوب دستورات دین مبین اسلام حرکت می کنند.
وی ادامه داد: نظام حکومتی باید زمینه ها را برای شکوفایی انسان در تمامی حوزه ها فراهم کند.
حجت الاسلام علوی گفت: اسلام حاکمیت و حاکمان را خدمتگذار جامعه می داند و همه مردم حتی با هر تنوع قومی و دینی نیز یکسان هستند.
وی افزود: حفظ کرامت انسانی آسایش و امنیت جامعه را روز به روز شکوفا می کند.
وزیر اطلاعات بیان کرد: امروز نام دستگاه های امنیتی در کشور در کنار صلابت برای دشمن باید در داخل همراه با امنیت و آرامش برای مردم باشد.
وی گفت: نظرسنجی های صورت گرفته نشان می دهد که مردم به وزارت اطلاعات دل بسته اند.
وی اظهار کرد: امروز اشراف اطلاعاتی در کشور ما به جایی رسیده است که وقتی دشمنان و تروریست ها به خوبی رصد و مدیریت می شود و هرجا لازم باشد وارد عمل می شویم.
علوی گفت: امروز در سایه همدلی در کشور دولت اقدامات خوبی را برای خدمت به مردم آغاز کرده است و ثمره این همدلی امنیت موجود شده است.
وی با بیان اینکه برای نظام اسلامی همه مردم عزیز هستند و نظام اسلامی نیز برای همه مردم عزیز است اظهار کرد: امروز همه اقوام دلبسته نظام اسلامی هستند.
علوی اضافه کرد: برای ما شیعه و سنی مطرح نیست و خدمتگزار همه هستیم و کسانی که امنیت را خدشه دار کنند نیز چه شیعه و چه سنی باشند به طور یکسان با آنها برخورد می کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات صبح امروز سه شنبه به منظور شرکت در چند برنامه مختلف وارد سنندج مرکز کردستان شد و در فرودگاه این شهر مورد استقبال مسئولان استان قرار گرفت.
شرکت در همایش وحدت بین علمای شیعه و سنی، نشست با ائمه جمعه استان کردستان، همایش نخبگان و متنفذین و شورای تامین از جمله برنامه های وزیر اطلاعات در سفر به استان کردستان است.
3020/ 1904
*دریافت کننده: عبدالله رحمانی* انتشار دهنده: مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.