به گزارش ایرنا رقابت های موی تای بزرگسالان دختر کشور به مدت 2 روز به میزبانی تهران برگزار شد و نگار کریمی و نوشین صالحی 2بانوی کردستانی به ترتیب 2 نشان نقره و برنز رقابت های موی تای بزرگسالان دختر کشور را به ارمغان آوردند.
در این رقابت ها 144 موی تای کار از 14 استان در قالب 16 تیم حضور داشتند و شرکت کنندگان در سالن ورزشی شهید معتمدی استان تهران در اوزان مختلف به مبارزه پرداختند.
تیم استان کردستان با پنج ورزشکار و 2 سرپرست و مربی طی روزهای یکم تا سوم اسفند در رقابت های موی تای بزرگسالان دختر کشور شرکت کرد.
در پایان این رقابت ها نگار کریمی و نوشین صالحی 2 بانوی کردستانی به ترتیب 2 مدال نقره و برنز این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.
فریبا امینی و مریم صفایی سرپرستی و مربیگری تیم استان کردستان را در این رقابت ها بر عهده دارند.

**پنج هندبالیست کردستانی در دهمین مرحله اردوی تیم ملی زنان کشور شرکت می کنند
کادر فنی تیم ملی هندبال بانوان بزرگسالان ایران، 17 ورزشکار منتخب کشور را به دهمین مرحله اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور دعوت کرد که پنج هندبالیست کردستانی نیز از جمله آنان هستند.
سمیرا علیرمائی، مژگان قهرمانی، سیران احمدی و شقایق پاپیری به همراه مربی خود نشمین شافعیان، پنج هندبالیست کردستانی هستند که در این مرحله از اردو حضور دارند.
دهمین اردوی تیم ملی بزرگسالان زنان برای حضور در شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا از ششم تا یازدهم اسفند در خانه هندبال فدراسیون برگزار می شود.
مسابقات هندبال قهرمانی بانوان آسیا از 23 اسفند تا 2 فروردین با حضور 9 تیم در کره جنوبی برگزار می شود که تیم ملی ایران با کشورهای کره، چین و مالدیو هم گروه است.
مرضیه یوسف سرمربی و نشمین شافعیان از کردستان به عنوان مربی تمرینات فنی ملی پوشان هندبالیست را زیر نظر دارند.
7355/1904
**خبرنگار: وریا کرمی /انتشار دهنده: مسعود احمدی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.