منوچهر فخری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای آسفالت و بهسازی این نواحی پنج هزار و 850 تن آسفالت صرف شد که از این میزان 2 هزار و 300 تن صرف آسفالت 16هزار متر مربع ازنواحی منفصل شهری نایسر شده است.
وی اظهار کرد: در ناحیه منفصل شهری ننله نیز حدود 13 هزار و 500 متر مربع از جمله هفت هزار و 320 متر مربع داخل محوطه ننله و 6 هزار متر مربع از ورودی این ناحیه با هزار و 350 تن آسفالت، بهسازی شد.
شهردار سنندج ادامه داد: همچنین امسال با 2 هزار و 300 تن اسفالت، 12 هزار و 500 متر مربع از محلات خیابان اصلی امام شافعی، شهرک سینا، ابتدای شهرک شاهو، خیابان آریز، خیابان مولوی کرد و خیابان 12 متری مولوی واقع در ناحیه منفصل شهری حسن آباد آسفالت شد.
وی افزود: به دلیل عدم احداث زیر ساخت های لازم و همچین بسیاری از مشکلات نظیر دفع فاضلاب و همچنین وجود تیرهای برق در معابر اصلی کار آسفالت این نواحی بسیار سخت و دشوار بود.
فخری اظهار کرد: بدون تردید، بهسازی معابر شهری علاوه بر تسهیل در عبور و مرور و کاهش ترافیک موجب افزایش رضایتمندی شهروندان نیز می شود.
وی اظهار امیدواری کرد: سال آینده نیز با برنامه ریزی مناسب و تعامل و همکاری دیگر دستگاه های خدمات رسان بتوانیم در راستای بهسازی و آسفالت معابر شهری گام های اساسی برداریم.
شهر سنندج با حدود 500 هزار نفر جمعیت به سه ناحیه شهرداری تقسیم شده است.
7348/1904
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشار دهنده: مسعود احمدی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.