به گزارش ایرنا، سیامک واحدی روز یکشنبه در جمع رسانه های جمعی استان در سنندج، افزود: بیمارستان 540 تخت خوابی کوثر سنندج با 95 درصد پیشرفت فیزیکی در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.
وی اضافه کرد: این واحد بیمارستانی دارای بخش های اتاق عمل، بخش دیالیز، اورژانس، درمانگاه، آزمایشگاه، بستری، رادیولوژی، کلینیک های تخصصی، CSR آمفی تئاتر و بخش های دیالیز، ICU رادیولوژی، پزشکی هسته ای و داروخانه و یایر بخش های اداری و پشتیبانی است.
وی با اشاره به پروژه بیمارستان توحید سنندج نیز اظهار کرد: این پروژه شامل سه بخش بوده هم اکنون 2 بخش آن به پایان رسیده و پروژه اصلی بیمارستان توحید تا 10 بهمن افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.
وی با اشاره به آغاز عملیات کلینک ویژه بیمارستان بعثت سنندج گفت: این پروژه قبل از دهه فجر افتتاح و به بهره برداری می رسد.
وی با اشاره به راه اندازی بخش جراحی قلب در بیمارستان توحید سنندج گفت: این مرکز مجهز به تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی مجرب و توانمند است و اعمال جراحی قلب در این مرکز انجام می شود و نیازی به اعزام بیماران قلبی به سایر استان های کشور نیست.
واحدی با اشاره به اینکه بخش خصوصی در مقایسه با بخش دولتی خدمات مطلوب تری به بیماران ارائه می کند، اضافه کرد: خصوصی سازی مراکز درمانی و بیمارستانی در شهرستان های استان ضروری بوده و یکی از راههای حل مشکلات استان است.

** رسانه های جمعی در تنویر افکار عمومی جامعه نقش خطیری دارند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان گفت: انتقاد رسانه ها در حوزه درمان سودمند و اثربخش است و در راستای تقویت مجموعه درمانی از انتقادات سازنده، ارائه ایده ها، طرح ها و پیشنهادات حوزه درمان از سوی رسانه ها استقبال می کنم.
وی اضافه کرد: انعکاس ضعف ها و کاستی های درمانی نباید سبب ناامیدی مردم شود بلکه رسانه ها باید امید را به مردم تزریق کنند.
وی خدمات رسانی به مردم و پاسخگویی به ارباب رجوع را جزء وظایف مدیران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد و افزود: رسانه های استان در راستای توسعه نظام سلامت و رفع کاستی های این بخش دانشگاه علوم پزشکی را همراهی کنند.
واحدی با بیان اینکه محیط بیمارستان باید محیط امن و آرامی برای بیماران باشد و بیمار بیش از هر چیز نیازمند آسایش و آرامش بوده گفت: همراهان بیمار باید از ملاقات های غیر ضروری و تجمع در بیمارستان خودداری کنند.
7352/ 3020
**خبرنگار: شیوا اردلان منش/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی

** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.