به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، متن پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان کردستان به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خبر تاسف بار رجعت یار دیرین امام و رهبری حضرت آیت الله حاج شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی موجب تاسف و تالم اینجانب و یاران انقلاب اسلامی شد.
ایشان از پیشگامان نهضت اسلامی و همسنگر دیرینه رهبر انقلاب بودند که مجاهدت های ایشان در دوران انقلاب و سالهای جهاد و سازندگی کشور بر تارک تاریخ ایران اسلامی ماندگار است.
ملت ایران هیچ گاه پشتیبانی ایشان را از ولایت فقیه فراموش نمی کنند و برکات انقلاب اسلامی ثمره جانفشانی یارانی هم چون ایشان است.
اینجانب ضمن تعزیت و تسلیت این ضایعه بزرگ به محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای دام ظله العالی و همه ملت ایران، برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان‌‌ ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می نمایم.
سید محمد حسینی شاهرودی
نماینده ولی فقیه در استان کردستان

آیت الله هاشمی رفسنجانی، یار امام و رهبری امشب در سن 82 سالگی بر اثر عارضه قلبی در تهران دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.
او یار دیرین امام و رهبری، عضو شورای انقلاب، جانشین امام خمینی (ره) به عنوان فرمانده کل قوا، فرمانده جنگ در دوران دفاع مقدس، دو دوره رییس جمهور، سه دوره رییس مجلس شورای اسلامی و سالها رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام بود و یکی از شخصیتهای تاثیرگذار در تاریخ ایران و انقلاب اسلامی به شمار می رود.
پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام روز سه شنبه - پس فردا - در تهران طی مراسمی تشییع خواهد شد.
3034/ 1908
** خبرنگار: حسن حسین زاده / ** انتشار دهنده: مسعود احمدی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.