به گزارش ایرنا عطاء الله فرهادی روز یکشنبه در اولین جلسه ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان کامیاران افزود: کمیته طرح، برنامه و مراسم، کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی، کمیته اصناف، کمیته قرآن، کمیته ایثارگران، کمیته بسیج و کمیته زنان و خانواده تعدادی از این کمیته ها است.
وی اظهار کرد: کمیته روستایی، کمیته فرهنگیان و دانش آموزی، کمیته فرهنگی و هنری، کمیته مدیریت و فضاسازی شهری، کمیته کارگری، کمیته کودک و نوجوان، کمیته ورزش و جوانان، کمیته همیاری و تشکل های مردمی و کمیته فضای مجازی به منظور ارائه گزارش خدمات نظام طی 39 سال گذشته در شهرستان کامیاران از دیگر کمیته های مسئول برگزاری مراسمات دهه فجر شهرستان است.
فرهادی، انقلاب اسلامی ایران را به عنوان پدیده ای عظیم در قرن بیستم دانست و اضافه کرد: بزرگی و انعکاس صدای این انقلاب به اندازه ای عظیم بود که بسیاری از معادلات سیاسی در جهان را تغییر داد.
او با اشاره به وقوع انقلاب های دیگر در دنیا گفت: تفاوت های انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب های دنیا در داشتن رهبری بزرگ و شخصیت والایی چون حضرت امام (ره)، اسلامی و مردمی بودن این انقلاب است.
به گفته معاون فرماندار کامیاران رهبری آن امام بزرگوار، وحدت کلمه، ایمان و اعتقاد مردم و حس استقلال طلبی و آزادی خواهی ایرانیان باعث شد تا ملت ایران با دستانی خالی نظام 2500 ساله شاهنشاهی را سرنگون و انقلاب برگرفته از اسلام و قوانین الهی را درسال 57 به پیروزی برسانند.
فرهادی با بیان اینکه دشمنان اسلام از همان ابتدای پیروزی انقلاب به فکر طراحی نقشه های شوم برضد نظام افتادند، افزود: رهبری حضرت امام(ره)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، همت مردم و مسئولان مانعی در برابر آنان بوده و با وجود تمامی کارشکنی ها ازسوی دشمنان نظام، ایران اسلامی روز به روز مقتدرتر، صاحب جایگاه و ارزش و پیشرفت در تمام زمینه ها شده است.
وی به منظور تنظیم جدول نهایی مراسم و برنامه های شاخص دهه مبارک فجر 95 خواستار جمع بندی و تدوین برنامه ها توسط مسئولین کمیته ها و تحویل آن به دبیرخانه تا قبل از 29 دی ماه شد.
کامیاران در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
7349/6108
**خبرنگار: ژاله گرگانی/** انتشار دهنده: امید بهمنی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.