به گزارش ایرنا عبدالمحمد زاهدی روز شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره 5400 شهید استان کردستان در سنندج با اشاره به برگزاری کنگره 5400 شهید استان کردستان در سال 97 افزود: ادارات استان کردستان حدود یک سال و نیم فرصت دارند برنامه ریزی های لازم را در این زمینه بعمل آورند.
وی از شهدا به عنوان عظیم ترین سرمایه انقلاب در دوران دفاع مقدس و پایداری نظام نام برد و گفت: شهدا کسانی بودند که در جای جای کشور در دوران مختلف دفاع مقدس جانشان را در راه صیانت از وطن فدا کردند.
وی اظهارکرد: شهدای استان کردستان ویژگی خاصی برخوردارند همزمان با حضور رژیم بعثی با گروهک های معاند هم می جنگیدند.
وی کنگره 5400 شهید کردستان را متعلق به همه آحاد جامعه و تک تک خانواده ها دانست و بر بهره گیری از همه ظرفیت ها و پتانسیل ها در راستای هر چه بهتر برگزار شدن این کنگره تاکید کرد.
وی با اشاره به اینکه هر ساله در شهرها و روستاهای استان کردستان یادواره های شهدای متعددی برگزار می شود گفت: کیفیت برگزاری شهدای 5400 شهید استان کردستان باید با کیفیت برگزار شود.
وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر کیفیت و ماندگاری کنگره شهدا تاکید داشته است گفت:برگزاری این کنگره را نباید تنها یک کار اداری صرف تلقی کنیم بلکه برگزاری این کنگره وظیفه ملی و دینی است.
به گفته وی، این کنگره متعلق به همه مردم است و مردم را به شکلی در طراحی و اجرای این کنگره دخیل کنیم.
وی با بیان اینکه کردستان از سرمایه های ارزشمندی برخوردار است بر بهره گیری از توان و استعدادهای هنرمندان ادبا شعرا و افراد صاحب ذوق و ایده دانشجویان و دانش آموزان تاکید کرد.
استاندار کردستان اظهار کرد: اگر چه سپاه برگزار کننده و آغاز گر این کنگره است اما همه باید در برگزاری آن کمک کنند و مسئولان دستگاههای اجرایی همکاری های لازم را بعمل آورند.
وی اضافه کرد: امکانات نرم افزاری و سخت افزاری ایده و نظر و پیشنهاد گرفته تا طراحی و اجرای برنامه باید مورد توجه همه قرار گیرد.
کنگره 5400 شهید کردستان قرار است تابستان سال 1397 در سالن 6 هزار نفری 22 گولان سنندج برگزار شود.
7352/ 3020
**خبرنگار: شیوا اردلان منش/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.