بابک رستم پور شهردار بانه روز چهار شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: صبح امروز پاساژ شهر آفتاب به دلیل پرداخت نکرده به موقع مانده عوارض شهرداری پلمپ شد.
وی افزود: مانده عوارض پرداخت نشده به شهرداری یک میلیارد و 200 میلیون ریال بوده که زمان زیادی از موعد پرداخت این عوارض گذشته که شهرداری وارد عمل شد و این پاساژ را پلمپ کرد.
شهردار بانه اظهار کرد: در جلسه ای که با صاحب پاساژ برگزار شده قرار شده بدهی شهرداری را در اقساط 9 ماهه پرداخت کند با پرداخت نخستین قسط پلمپ این پاساژ باز می شود.
وی اضافه کرد: پاساژ شهر افتاب با حکم کمیسیون به دلیل پرداخت نکردن بدهی مانده عوارض شهرداری پلمپ شده است که با شروع پرداخت نخستین قسط این پلمپ پاساژ باز می شود.

**آسفالت 304 هزار مترمربع از معابر اصلی و فرعی سقز
شهردار سقز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 304 هزار مترمربع از معابر اصلی و فرعی شهر آسفالت شده است.
ضیاالدین نعمانی با بیان اینکه امسال 41 هزار و 540 تُن آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری، تولید شده است، افزود:این اقدام ها در بدترین شرایط و در زمانی که شهرداری با کمبود اعتبار روبرو بوده ، انجام شده است.
وی اضافه کرد: در سال 95 خیابان های دکتر خالدی به طرف سرای سالمندان، آخر سردار در بهارستان، یلدا در محله نشمیلان، اورامان، مهر 4 تا ورودی آپارتمان های مسکن مهر کیان (جاقل)، روکش بخش زیادی از خیابان دارالصفا‏‏، قسمتی از جاده کانی نیاز، معابر اصلی و فرعی آپارتمان های مسکن مهر شهرک دانشگاه و تعداد 60 کوچه نیز آسفالت شد.
سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.
7249/7469 / 3020
**خبرنگار: زینب طلائی، ابراهیم محمدحسینی/ انتشار دهنده: عبدالله رحمانی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.