به گزارش ایرنا، پرویز کولانی در شامگاه سه شنبه در نشست با کارمندان فرمانداری افزود: امیدواریم با رعایت قانون و دقت در برگزاری انتخابات، آنچه که خواسته عموم جامعه است، تحقق یابد.
به گفته وی برگزاری انتخابات سالم و صیانت از آرای مردم از وظایف مجریان انتخابات است که با اتخاذ ساز و کارهای مناسب در این راستا حافظ جمهوریت و اسلامیت نظامی خواهیم بود که پایه و اساس آن بر این 2 بنا استوار شده است.
کولانی تاکید کرد: در آستانه انتخابات استفاده از امکانات دولتی له یا علیه کاندیداهای انتخاباتی ممنوع است و با متخلفان طبق قانون انتخابات نیز برخورد می‌شود و مسئولان دولت حق ندارند کاری انجام دهند که موجب تقویت یا تضعیف کاندیداهای انتخاباتی شود.
وی اضافه کرد: همه باید دست به دست هم دهیم و در محیطی امن شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باشیم.
فرماندار قروه با اشاره به عدم جانبداری در تایید یا رد کاندیداهای احتمالی گفت: اصل و ملاک هیئت نظارت برای احراز صلاحیت کاندیداها و اجرای قانون و عمل به آن است.
وی افزود: دشمن همیشه با حربه القاء و ایجاد یاس و نا امیدی در بین مردم در پی کمرنگ جلوه دادن مشارکت جامعه در تعیین سرنوشت خود بوده که این خدعه همیشه با هوشیاری و درایت مثال زدنی مردم و حضورشان در پای صندوق های رای به شکست انجامیده است.
کولانی با بیان اینکه انتخابات حق همه مردم است، گفت: هیات‌های اجرایی باید مدافع حقوق مردم باشند و باید شرایطی را فراهم کنیم که تمام افراد واجد شرایط قانونی بتوانند در عرصه انتخابات حضور داشته باشند.
دوازدهمین دورهٔ انتخابات ریاست جمهوری ایران همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز جمعه 29 اردیبهشت 1396 برگزار خواهد شد.
شهرستان قروه در 90 کیلومتری شرق سنندج واقع شده است.
7345/ 3020
**خبرنگار:سارا صالحی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.