کامل گلباغی عصر چهارشنبه در نشستی با خبرنگاران با اشاره به اینکه ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد «فهما» میزبان برگزاری مسابقه کتابخوانی «ادب حضور» است، اظهار داشت: این مسابقه ویژه اعضای کانون های مساجد است و علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه کتابخوانی «ادب حضور» می‌توانند تا پایان ماه مبارک رمضان به سامانه بچه‌های مسجد به آدرس bachehayemasjed.ir/home مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: مسابقه کتابخوانی «ادب حضور» در قالب طرح ملی «راهکار» و پیوستن اعضای کانون ها به پویش «رزمایش همدلی برای ایران همدل» و در راستای پیشگیری از شیوع کرونا و پرهیز از هرگونه تجمع حضوری در سطح کانون‌های مساجد کشور برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان در خصوص نحوه شرکت در این مسابقه افزود: به همین منظور اعضای کانون‌های مساجد استان باید کتاب «اسرار ماه رمضان» نوشته محمدتقی فیاض بخش را مطالعه کرده و برای شرکت در این مسابقه به پورتال الکترونیک بچه‌های مسجد به آدرس bachehayemasjed.ir/home مراجعه کنند.

گلباغی با بیان اینکه شرکت اعضای کانون و کسب نمره قبولی در این مسابقه در شاخص‌های ارزیابی آن کانون در سال جاری لحاظ می شود، تاکید کرد: در پایان به نفرات برگزیده این مسابقه کتابخوانی نیز جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

وی یادآور شد: طرح ملی «راهکار»، با ارائه راهکارهای مفیدی همچون شناسایی افراد نیازمند و متضرر از کرونا و جلب مشارکت های خیرین، موجی از همدلی و همراهی اعضای کانون های مساجد در یاری رساندن به این قشر ضعیف جامعه را فراهم کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.