بهرام نصرااللهی زاده روز پنجشنبه در نشست اعضای اتاق رسانه اطلاع‌رسانی مقابله با بیماری کرونا در استان، شهادت سه نفر از پاسداران مدافع میهن و خدمتگزاران عرصه امنیت را به مردم استان و همرزمان شهدا تسلیت گفت و از آن به عنوان ضایعه تلخ و دردناک نام برد.

وی با بیان اینکه این جنایت، خیانت مضاعفی در حق مردم استان کردستان است، اضافه کرد: خناسان با هر شلیک تروریستی حق حیات را گرفته و وجهه استان را از نظر امنیتی خدشه‌دار و توسعه و رشد و آبادانی را هدف قرار می‌دهند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان از این تروریست‌ها به عنوان گروه بزدلی نام برد که نمی‌تواند به امنیت پایدار ضربه بزند ولی در حوزه توسعه، با مردد کردن سرمایه‌گذاران، خیانت مضاعفی در حق مردم استان روا می‌دارند.

همه علیه کرونا

نصراللهی‌زاده در ادامه با اشاره به جانفشانی کادر درمان در روزهای شیوع کرونا در استان، اظهار داشت: این روزها همه کادر درمان از جان و سلامتی خود مایه گذاشتند و بدون شک این صحنه‌ها در تاریخ باقی می‌ماند.

وی با بیان اینکه پزشکان، پرستاران و کارکنان حوزه بهداشت و سلامت در معرض خطر بیشتری بودند و یک شهید هم تقدیم کردند، گفت: تلاش برای تامین سلامت جامعه از اقدامات بزرگ و انسان دوستانه‌ای است که باید قدردان آن بود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان با اشاره به اینکه حوزه تدارکات فعالیت‌های اقتصادی  در استان هم همت به خرج داد، یادآور شد: همه شاهد بودیم که استانی که در تهیه ماسک و الکل و مواد ضدعفونی هیچ سابقه‌ای نداشت توانست ملزومات مورد نیاز را تامین کند و به به سوی بحران نرود.

وی به تلاش و کوشش حمایتی دولت، خیرین و نهادهای مختلف از جمله سپاه، بنیاد مستضعفان و دیگر ارگانها اشاره کرد و افزود: همهپای کار آمدند و جشنواره ای از احساس نوعدوستی رقم زدند و در این میان اقشار آسیب دیده از کرونا هم فراموش نشدند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان عملکرد رسانه‌های استان در مواجهه با این بیماری را موفق و خوب ارزیابی کرد و با قدردانی از اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع در این زمینه، افزود: در روزهای نخست شیوع بیماری، شایعات بی اساس، نگرانی‌هایی را به جامعه تزریق کرده و بسیاری از اقدامات را زیر سوال برده بود که با راه‌اندازی اتاق رسانه، بار روانی جامعه کاسته شد.

نصراللهی‌زاده تاکید کرد: اقدام رسانه‌های استان در مقابله با بیماری کرونا از جمله کارهای بی نظیری بود که با احساس مسوولیت ویژه، کار حرفه‌ای انجام گرفت و هدف آن تامین مصلحت عمومی و ایجاد آرامش در جامعه با ارائه امارهای صحیح و مستند علوم پزشکی استان بود.

وی یادآور شد: با فعالیت اتاق رسانه، فضای عمومی جامعه به سمت اخبار واقعی پیش رفت و حتی فضای بازار مصرف کالا را هم با اطلاع رسانی به موقع، ساماندهی کرد تا مردم نگران شایعه کمبودها نباشند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان با بیان اینکه، اطلاع‌رسانی درست موجب ایجاد حساسیت‌های بهداشتی در عین خودداری از تزریق نگرانی بی‌مورد شد، اضافه کرد: عملکرد موفقی از مجموعه دستگاه‌های دولتی، بخش خصوصی، خیرین و اصحاب رسانه در زمینه بیماری کرونا شاهد بودیم که قدردان این دغدغه و احساس مسوولیت هستیم.

در این نشست از اعضای فعال اتاق رسانه استان قدردانی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.