احمد فعله گری در گفت و گو با خبرنگار مهر، در مورد اجرای این پروژه ها اظهار داشت: در سال ۹۸ هیچ پروژه‌ای بلاتکلیف باقی نمانده و پروژه هایی که در هر سال تعریف و عملیات اجرایی آن آغاز می شود در همان سال به اتمام و بهره برداری از آن آغاز می شود و بنابراین در هیچ پروژه‌ای شاهد توقف عملیات اجرایی نبودیم.

وی افزود: در سال ۹۸ تعداد روستاهای گازدار شده جدید در هفته دولت ۴۶ مورد و در دهه مبارک فجر ۸۲ روستا و ۱۳ کوخ و در مجموع تعداد روستاهای گازدار شده در پایان سال ۹۸ از مرز یک هزار و ۳۰۰ روستای گازدار فراتر رفته و در حال حاضر تعداد روستاهای گازدار یک هزار و ۳۰۷ مورد است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان ادامه داد: برای گازرسانی به ۱۲۸ روستا و ۱۳ کوخ در مجموع ۷۰۰ کیلومتر لوله گذاری انجام گرفته و رشد ۵۰ درصدی در جمع روستاهای گازدار شده سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ به چشم می خورد.

فعله گری یادآور شد: براساس پکیج‌های طراحی حتی المقدور شبکه‌ها در مجاورت جاده‌های ارتباطی، جاده‌های دسترسی انتقال گاز، پتروشیمی و انتقال نفت به جهت کاهش مخاطرات زیست محیطی و ایمنی و تخریبات و نیز کاهش هزینه‌های اجرایی و تحصیل اراضی انجام پذیرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.