محمد کرمی عصر ‌سه‌شنبه در گرامیداشت روز شوراها اظهار داشت: موضوع انتخابات شورا باید اصلاح و مورد بازنگری قرار گیرد که در این راستا حرکت های شروع که امید است با آغاز به کار مجلس یازدهم این موضوع با تفکری جامع و کامل تصویب گردد. 

وی با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر نهادی نوپا در ایران است گفت: از تمامی شهروندان سقزی خواستارم در انتخابات آتی با عقلانیت بیشتری به کسانی رای بدهند که تفکر شورایی داشته و از رای دادن به افراد که تفکر فردگرایی، جناحگرایی و جانبدارانه دارند، بپرهیزند.

کرمی افزود: امید است با انتخاب شورای یکرنگ، هماهنگ و منسجم، لایق، با تجربه و متخصص در انتخابات اتی سقز بیش از پیش به سوی توسعه گام بردارد.

رییس شورای اسلامی شهر سقز هم با اشاره به وظایف نظارتی شورای شهر بر امورات اجرایی و کاری شهرداری اظهار داشت: نقد به عملکرد شورا وارد است اما باید نقد منصفانه، مبنی بر واقعیت و صحیح باشد، اگر چه کم کاری هایی در این دوره بوده، اما این امر تنها مختص به سقز نیست، بلکه کمبود بودجه و اعتبارات مساله‌ای کشوری است.

رضا اسعدی ضمن انتقاد جدی به برخی تهمت‌های ناروا و ناصحیح به اعضای شورا در فضای مجازی گفت: پاسخگویی، نظارت و خدمتگزاری از اهداف اصلی شورای شهر است و از دستگاه های نظارتی درخواست کرد به این موضوع ورود و بانیان آن را به مردم معرفی کنند تا شهروندان قضاوت درستی در این زمینه داشته باشند.

عطالله محمدی، یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر سقز هم با اشاره به اینکه هدف شورا خدمتگزاری است، گفت: متاسفانه دست های پشت پرده نگذاشت خدمات در خور شانی به شهروندان ارایه شود و عقبگردی ۲ و نیم ساله به گذشته داشتیم و از این بابت از مردم عذرخواهی می کنم. 

عضو دیگر شورای اسلامی شهر سقز هم گفت: باید تلاش همه اعضای شورا و مدیران بر اتحاد و انسجام  که برون داد آن خدمتگزاری به مردم است، باشد.

 امیر زارع زاده افزود: کسانی که مدعی تخلفات شورا شهر هستند دستگاه های نظارتی و امنیتی با اشراف کامل اطلاعاتی حضور دارند و قطعا اگر موردی باشد، برخورد خواهند کرد و افرادی هم که فکر می کنند تخلفی صورت گرفته، می توانند سند و مدرک هایشان را ارایه بدهند تا همه چیز مشخص شود.

وی تاکید کرد: کسانی که خود را قایم کرده اند و حرف های بی اساس و بی پشتنوانه می زنند، مطمئن باشند مردم خود آگاه و ناظرند و بلاخره دستشان رو خواهد شد.

زارع زاده یادآور شد: در 2 سال اخیر برنامه‌ها و درخواست‌های توسعه‌ای در حوزه های مختلف به شهرداری جهت بهره برداری از پتانسیل های بالقوه سقز ارایه شد، اما هیچ کدام اجرایی نشد که جای ایراد و انتقاد دارد.

بمناسبت نهم اردیبهشت روز ملی شوراها با حضور سرپرست، معاونین و مدیران شهرداری، اعضای شورای شهر سقز تجلیل شدند، در این نشست وریا نعمانی سرپرست شهرداری سقز و مدیران این نهاد روز نهم اردیبهشت را به اعضای شورای شهر تبریک گفتند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.