کامیل کریمیان روز یکشنبه در حاشیه بازدید از فرودگاه و روستاهای اطراف آن اظهار داشت: مردم روستای کهریزه سال‌هاست از مشکل کم آبی رنج می‌برند بنابراین با آغاز این فعالیت عمرانی امیدواریم در آینده نزدیک مشکل آب شرب این روستا برطرف شود تا اهالی از آب سالم و پاکیزه بهره‌مند شوند.  

وی اضافه کرد: همزمان با اجرای شبکه فاضلاب این روستای ۸۰۰ خانواری، فاضلاب فرودگاه سقز، پلیس راه سقز - سنندج و تمام اماکن واقع شده در این مسیر اجرای طرح، هدایت و به شبکه تصفیه خانه فاضلاب سقز وصل خواهد شد.

کریمیان با اشاره به اینکه برای انجام این طرح عمرانی، ردیف اعتبار نداشتیم از تلاش های مدیرعامل آب و فاضلاب استان کردستان برای تامین اعتبار این طرح مهم قدردانی کرد.

رییس اداره آب و فاضلاب سقز هم گفت: این طرح با اعتبار ۱۰ میلیارد ریالی از محل منابع داخلی شرکت آب و فاضلاب کردستان به طول ۳ هزار و ۵۰۰ متر در مدت یک ماه اجرا می‌شود.

عباس ولایتی با بیان اینکه روستای کهریزه بزودی از نعمت آب پاکیزه و تمیز بهره‌مند می‌شود، یادآور شد: سال گذشته در شهر سقز ۲۰ کیلومتر اصلاح توسعه آب و فاضلاب با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال اجرا شد.

رییس اداره آب و فاضلاب شهری سقز تاکید کرد: امسال نیز تلاش خواهیم کرد در راستای اصلاح شبکه آب و فاضلاب شهرستان ۱۵ کیلومتر خط انتقال را اجرا کنیم.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.