به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد حاتمیان صبح امروز شنبه در جلسه هماهنگی برنامه های ماه مبارک رمضان، روز قدس، ۱۴ و ۱۵ خرداد که به منظور هم اندیشی جهت اجرای برنامه های جایگزین برگزار شد، اظهار داشت: با در پیش بودن مراسم روز قدس و ارتحال امام راحل به نظر می‌رسد هنوز فرصت برای تصمیم‌گیری در راستای برنامه‌های این ایام وجود دارد و امیدواریم تا آن زمان شاهد کنترل ویروس کرونا در استان و کشور باشیم.

وی افزود: در راستای کمک به بیماران و اعلام نیاز بیمارستان‌های استان مبنی بر کمبود خون، ماموستاهای شهرستان سقز و روحانیون شیعه و سنی شهرستان سنندج در روزهای اخیر با مراجعه به مراکز انتقال خون اقدام به اهدای خون کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی قطعاً با استفاده از ظرفیت هیئات مذهبی، کانون‌های فرهنگی و مجامع قرآنی در راستای مقابله با ویروس کرونا در تلاش است و همچنین برای ایام پیش‌رو به ویژه ایام رمضان برنامه‌های مختلفی را متناسب با شرایط موجود اجرا خواهد کرد.

حجت الاسلام حاتمیان یادآور شد: امیدواریم روزهای خوبی را پیش‌رو داشته باشیم و بتوانیم با عبور از بحران شیوع ویروس کرونا برنامه‌های این ایام را به خوبی پیش ببریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.