به گزارش خبرنگار مهر، فرامرز شاکری ظهر امروز شنبه در نشست خبری با خبرنگاران استان کردستان، اظهار کرد: در این عملیات پس از بازرسی از خودروی متهم ۳۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا امروز ۳۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان کردستان کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته این میزان کشفیات ۳۵۲ درصد رشد داشته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کردستان با بیان اینکه تریاک، حشیش، سوخته تریاک و هروئین بیشترین مواد مخدر کشف شده را شامل می شوند، ادامه داد: ۲۸۷ کیلوگرم از مواد مخدر کشف شده در سال جاری تریاک، ۴۰ کیلوگرم حشیش و ۵۳ کیلوگرم دیگر از انواع مواد مخدر بوده اند.

سرهنگ شاکری یادآور شد: همچنین تا امروز ۱۶ متهم که در کار توزیع و فروش مواد مخدر دست داشته اند و ۱۲ قاچاقچی عمده مواد مخدر دستگیر و ۱۳ دستگاه خودرو حمل مواد مخدر نیز توقیف شده که با حکم مراجع قضایی به نفع دولت ضبط شده است.

وی بیان کرد: متاسفانه در حال حاضر میزان گرایش جوانان به مصرف مواد مخدر صنعتی در استان کردستان افزایش یافته است و خانواده ها باید هوشیار باشند و بر رفتارهای فرزندان خود بیشتر نظارت داشته باشند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کردستان به اولویت های کاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: دستگیری عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر، برخورد جدی با خرده فروشان، اجرای طرح های پاکسازی معابر عمومی و مراکز جرم خیز، کنترل ترددها در محورهای مواصلاتی و جمع آوری معتادان متجاهر از مهمترین فعالیت های پلیس است.

سرهنگ شاکری در پایان سخنان خود با قدردانی از همکاری مردم با پلیس مواد مخدر در استان، اظهار داشت: از شهروندان کردستانی خواهشمندیم هرگونه اطلاعاتی در خصوص تهیه، توزیع و پخش مواد مخدر دارند را از طریق شماره ۱۲۸ در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بگذارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1411664
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.