به گزارش خبرنگار مهر، این روزها جهادگران قروه ای به همت دفتر امام جمعه شهرستان در این شرایط کرونا پای کار آمده اند و با تهیه اقلام بهداشتی گوشه ای از نیاز مردم را تأمین می کنند.

در همین راستا امام جمعه شهرستان قروه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت که مجموعه اقداماتی به کمک حوزه علمیه و بسیج در راستای کمک به سلامت و بهداشت جامعه انجام شده است.

به گفته «حجت الاسلام عابدین رستمی» مهمترین اقداماتی که صورت گرفته شامل راه اندازی چهار مرکز تولید ماسک در مسجد جامع، حوزه علمیه خواهران، در شهرک دانش و یکی هم به کمک اوقاف در امامزادگان است.

او ظرفیت تولید این مراکز را در طول روز به میزان دو هزار ماسک دانست و گفت که این ظرفیت بالاتر هم می رود و مهمتر اینکه تمامی این منابع از خود مجموعه و کمک خیرین بوده و از جایی کمک گرفته نشده است.

«رستمی» با بیان اینکه تمامی این بسته های بهداشتی در سطح شهر و روستا توزیع می شود، افزود: تهیه محلول یکی دیگر از کارهایی است که در دست انجام است، محلولی که لیتری یک میلیون تومان بوده و از آن هزار لیتر تهیه می شود و برای آنها هم از طریق خیرین بطری تهیه می گردد.

او در ادامه از اجرای عملیات گندزدایی و برپا کردن ایستگاه صلواتی و تحویل بسته های بهداشتی بین مردم ورصد و غربالگری بهداشتی خبر داد و تصریح کرد که برای میهمانان ورودی به قروه هم از طریق ارتباطات تلفنی موارد بهداشتی بررسی می شود.

«رستمی» همچنین به سرکشی از خانواده های بیماران و تهیه بسته ها و تقدیرنامه برای کادر درمانی و بهداشتی اشاره کرد.

او هدف از تمامی این اقدامات را کمک به مردم در هر شرایطی عنوان کرد و یادآور شد که باید هر کسی که توانایی کمک کردن دارد احساس مسئولیت کرده و یاری رسان باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.