سردار سیدصادق حسینی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ این رزمایش به منظور کمک به مردم نیازمند و در همه روستاها و شهرهای استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این رزمایش از امروز آغاز شده و همزمان توزیع اقلام ضروری میان نیازمندان هم صورت گرفته است، افزود:‌ بیشتر توزیع کمک‌های نقدی و کالاها در نیمه ماه رمضان صورت می‌گیرد.

سردار حسینی اضافه کرد:‌ در این رزمایش هدایا و کمک‌های مردم و خیرین در میان فقرا، نیازمندان، زنان سرپرست خانوار و کسانی که در جریان شیوع کرونا آسیب دیده یا شغل خود را از دست داده‌اند، توزیع می‌شود.

وی یادآور شد: با بهره‌گیری از آمار و اطلاعاتی که جمع‌آوری می‌شود نظارت می‌کنیم تا کمک‌ها به شکلی عادلانه در میان همه محلات توزیع شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تاکید کرد: کمک‌ها به صورت نقدی و جنسی و همچنین کمک‌های بهداشتی خواهد بود  که با اولویت مناطق و شهرهایی که جمع‌آوری شده، توزیع می‌شود.

وی با اشاره به سخنان رهبری در مورد ضرورت حضور همه بویژه مردم برای کمک به یکدیگر گفت: مردم در دفاع مقدس در پشت صحنه و خط مقدم جبهه‌ها را هدایت می‌کردند و در زمان تحریم هم برکات زیاد حضور مردم دیده شد بنابراین در شرایط شیوع ویروس کرونا هم حضور مردم می‌تواند تاثیرگذار باشد.

سردار حسینی اضافه کرد: فاز نخست رزمایش کمک مومنانه سپاه بیت‌المقدس کردستان از امروز با رمز یا صاحب‌الزمان (عج) آغاز می‌شود که تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.