به گزارش خبرنگار مهر، حسین الماسی شامگاه جمعه در نشست ستاد مدیریت بحران و پدافند زیستی شهرستان قروه در راستای بررسی اجرای گام دوم طرح فاصله گذاری هوشمند، ضمن تشکر از همکاری تمامی مردم برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، اظهار داشت: در تعطیلات نوروز انتظار می رفت بسیاری از همشهریانی که خارج از شهرستان هستند بازگردند اما مشاهده شد که تعداد کمی بازگشته و برای همین روند صعودی خطرناکی را که پیش بینی شده بود نداشتیم.

وی با تشکر ازاین شهروندان مسئولیت پذیر، افزود: تغییر رفتار اجتماعی مردم در این عرصه بسیار تأثیر داشته به طوری که باعث کاهش آمار تصادفات در قروه شده است.

به گفته الماسی نباید در اجرای کارها افراط و تفریط شود و در گندزدایی شهر حتماً فضای سبز مدنظر قرار گیرد و از درختان سطح شهر حفاظت لازم نیاز است.

وی با بیان اینکه باید مسئولان و متمکنان مالی برای کمک به نیازمندان پای کار باشند، تصریح کرد: در این زمینه اقدامات خوبی توسط خیرین صورت گرفت و یک مرحله بسته های معیشتی توسط ستاد بحران شهرستان قروه با همکاری مؤسسه «خانه امید» توزیع گردید و مرحله دوم هم انجام خواهد شد.

الماسی بار دیگر تغییر رفتار اجتماعی را ضروری دانست و گفت که رفتار اجتماعی اگر رعایت شود مشکلات مدافعان سلامت کمتر خواهد شد چرا که مقابله با این بیماری چون دشمن مشخص نیست از جنگ هم سخت تر است.

وی با اشاره به اینکه اجرای درست طرح فاصله گذاری نیازمند همیاری مردم است بیان کرد که گرچه آسیب های فراوانی به بسیاری وارد شده و می شود اما باید دانست که بیماری شوخی ندارد و اگر جدی گرفته نشود فاجعه بار می آید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.