به گزارش خبرنگار مهر، حسین خوش اقبال ظهر دوشنبه در نشست شورای پشتیبانی سوادآموزی استان کردستان، اظهار داشت: اگر می‌خواهیم که در عرصه‌های ملی و بین‌المللی جایگاه ویژه‌ای داشته باشیم نباید در عرصه تعلیم و تربیت آموزش و پرورش را تنها بگذاریم بلکه باید از تمام ظرفیت‌های خود برای ریشه کنی بیسوادی استفاده کنیم.

وی افزود: آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند به مسایل تعلیم و تربیت و رفع موانع بیسوادی در جامعه بپردازد بنابراین لازم است تمام دستگاه‌ها و مدیران اجرایی در این زمینه ایفای نقش کرده و کمک کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان همچنین به فرا رسیدن ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همچنین در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و ادامه داد: امروز چشم تمام جهانیان به این دو رویداد بزرگ در ایران است و انتظار می‌رود مردم استان و کشور با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر عزت و اقتدار نظام را به دنیا نشان دهند.

خوش اقبال با بیان اینکه رای و نظر مردم همواره برای نظام مهم بوده است، یادآور شد: با توجه به مشکلات و موانعی که دشمنان داخلی و خارجی برای کشور بوجود آورده‌اند وظیفه تک تک ما به عنوان کسانی که مسئولیت داریم این است که مردم را به فضا آورده تا انتخابات پرشور و با حضور حداکثری برگزار کنیم.

وی بیان کرد: پیش زمینه برگزاری انتخابات باشکوه در گرو حضور دشمن شکن مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن است و نقش آموزش و پرورش به عنوان یک وزارتخانه مهم و اساسی در نظام اسلامی در این زمینه بسیار مهم و تاثیرگذار است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.