شرمین شریفی روز دوشنبه با بیان اینکه در راستای استفاده از طرحهای نو در فضا سازی محیطی سطح شهر فراخوان دو سالانه بهارانه هنرهای محیطی سنندج منتشر شد، افزود: استفاده از طرح‌های نو و ابتکاری هنرمندان در فضا سازی سطح شهر و همچنین اُلمان‌های موضوعی از اهداف و برنامه های این سازمان است.
وی اظهار داشت: هنرمندان می‌توانند در محورهای سنندج شهر خلاق موسیقی، هنرهای محیطی و آذین بندی خلاق و نوگرا، دیوارهای کوچک شهر من، تخم مرغ‌های نوروزی، بخش مجسمه‌های موقت نوروزی، طراحی اِلمان سبز و هفت‌سین این فراخوان شرکت کنند.

رییس سازمان سیما، منظر و فضاسازی شهری شهرداری سنندج یادآور شد: هنرمندان جهت شرکت در این فراخوان می‌توانند به سنندج – بلوار کردستان سازمان سیما و منظر و یا به سایت شهرداری سنندج به آدرس  www.e-sanandaj.ir مراجعه و یا با شماره تماس ۳۳۱۵۷۱۸۰ – ۳۳۱۶۰۵۲۴-۰۸۷ تماس بگیرند.

وی با بیان اینکه هنرمندان تا اول اسفند جاری فرصت دارند طرح‌ها و ایده‌های خودرا در محورهای ذکر شده در این فراخوان ارسال کنند، افزود: طرح‌های ارسالی در کارگروه هنرهای محیطی سازمان مطرح و در صورت تایید طرح‌ها با هنرمند در خصوص اجرای طرح قرارداد منعقد و در سطح شهر اجرا خواهد شد.

شهر سنندج مرکز استان کردستان با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.