کامل گلباغی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه طرح ثبت‌نام در سامانه بچه‌های مسجد از اوایل مهر امسال آغاز شده است، اظهار داشت: تمام ۵۷۵ کانون فرهنگی هنری مساجد استان در این سامانه ثبت شده‌اند.

وی با اعلام اینکه تاکنون هفت هزار و ۳۸۰ نفر از اعضای این کانون‌ها در این سامانه ثبت‌نام کردند، اضافه کرد: ثبت‌نام اعضای ۱۷۱ کانون فرهنگی هنری مساجد استان هنوز انجام نشده که تا پایان موعد مقرر این کار هم به اتمام می‌رسد.

مسوول دبیرخانه هیات نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کردستان افزود: بیشترین اعضای ثبت شده کانون‌های مساجد استان را جوانان تا ۲۱ سال تشکیل دادند ضمن اینکه ۲۸ نفر به عنوان رابط در استان برای کارهای مربوط به ثبت کانون‌ها و اعضای آنها در این سامانه به همکاری گرفته شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تا ۲۵ دی ماه امسال فرصت ثبت‌نام در سامانه بچه‌های مساجد وجود دارد، یادآور شد: در تمام شهرستان‌های استان به غیر از کامیاران کارگاه‌های آموزشی در ارتباط با نحوه ثبت‌نام در این سامانه برگزار شده است.

مسئول دبیرخانه هیات نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کردستان با بیان اینکه ۱۰ دی ماه کارگاه آموزشی در کامیاران برگزار می‌شود، گفت: از اعضای کانون‌های مساجد انتظار داریم نسبت به ثبت‌نام در این سامانه اقدام کنند چرا که از این به بعد اعتبارات و حمایت‌های مالی بر مبنای کسب امتیاز در این سامانه اختصاص داده می‌شود.

یکپارچه‌سازی اطلاعات در سطوح مختلف استانی، شهرستانی، کشوری، بررسی و ارزیابی وضعیت موجود کانون‌ها و خدمات ارائه شده از نظرکمی و کیفی، تقویت و تسهیل ارتباط بین کانون‌ها، دبیرخانه‌ها و ستاد در مناطق مختلف کشور، ایجاد شبکه اطلاعرسانی و ارتباطی بین کانونی، آشنایی کانون‌های از فعالیت‌ها خدمات و دریافت خدمات از یکدیگر، شفاف‌سازی فعالیت‌های فرهنگی - هنری و اجتماعی، آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی با هدف تخصصی کردن بخش‌های کانونی و بهینه‌سازی کیفیت ارائه خدمات در کانون‌های مساجد از جمله اهداف  سامانه بچه‌های مسجد است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.