کیوان تیشه‌گران روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به توجه به نبود حامی مالی با نام تنیس روی میز هیات کردستان مشغول به فعالیت هستیم و اداره کل ورزش و جوانان هم توان زیادی برای کمک به هیات‌ها ندارد.

وی اضافه کرد: سال گذشته با وجود اینکه نماینده کردستان در لیگ برتر تنیس روی میز بزرگسالان کشور حضور داشت اما به دلیل ضعف مالی توان شرکت در مسابقات را نداشته و به لیگ دسته یک سقوط کرد.

دبیر هیات تنیس روی میز کردستان یادآور شد: در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان وضعیت بهتر است و ورزشکاران استان اکنون در میانه‌های جدول لیگ برتر در حال رقابت هستند.

تیشه‌گران اظهار داشت: امسال تفاهم نامه‌ کمک مالی با اداره کل ورزش وجوانان منعقد کردیم که بخشی از کمک‌ها به حساب هیات واریز شده و قسمتی دیگر باقی مانده است.

وی تاکید کرد: از لحاظ نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و مسائل فنی پیشرفت خوبی در تنیس روی میز استان حاصل شده است و براساس رنکینگ فدراسیون در رده‌های سنی مختلف جزو چهار تیم برتر کشور هستیم.

دبیر هیات تنیس روی میز کردستان از ایجاد مرکز استعدادیابی در سالن ورزشی استقلال سنندج طی ۲ ماه گذشته خبر داد و گفت: در این مدت ۵۰ نوآموز و دانش‌آموز در استان جذب این ورزش شده‌اند.

تیشه‌گران اضافه کرد: کار استعدادیابی در راستای ارتقا سطح فنی و کمی ورزش تنیس روی میز استان و در بین دختران و پسران رده سنی پایه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه این استعدادها زیرنظر مربیان باتجربه آموزش خواهند دید، افزود: این روند باز هم ادامه می‌یابد و تا پایان سال افراد مستعد دیگری را جذب این ورزش خواهیم کرد.

حدود ۲۰۰ ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده کردستانی در رشته تنیس روی میز فعالیت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.