به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سید عبدالقادر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: مجریان بنیاد علوی طرح های پیشرفت و آبادانی را در شهرستان آغاز کرده و همه مردم باید با آنها همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.
وی افزود: سروآباد شهرستانی کوچک با ظرفیت ها و قابلیت های بسیاری است که توجه ویژه به این ظرفیت ها و باالفعل کردن توانمندی های آن می تواند منجر به توسعه پایدار شود.
امام جمعه سروآباد با اشاره به اعدام 37 نفر از فعالان حقوق بشری در عربستان سعودی اضافه کرد: این اقدام ظالمانه حکومت دیکتاتوری رژیم سعودی بشدت محکوم و نمونه آشکاری از نقض حقوق بشر است.
وی یادآور شد: کشورهای به ظاهر طرفدار دموکراسی و حقوق بشر در جهان در مقابل این اقدام عربستان سکوت کرده اند و این اقدام و سکوت آنها در واقع حمایت از این جنایت ها است.
ماموستا حسینی با تقدیر از پیگیری های مستمر سرپرست فرمانداری سروآباد در جذب اعتبارات گفت: به همت و تلاش سرپرست فرمانداری 43 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه های عمرانی و توسعه شهری جذب شد.
وی تاکید کرد: جذب 6 میلیارد ریال اعتبار برای شهرداری سروآباد و اعتبار برای بهسازی مسیر سروآباد - سنندج از مهمترین اقدامات و تلاش های سرپرست فرمانداری است که جای تقدیر دارد.
امام جمعه سروآباد در پایان ضمن تبریک هفته سلامت، مسلمانان را به تقوای الهی سفارش کرد و گفت: تقوای الهی مهمترین و باارزش ترین توشه و سرمایه انسان برای سعادت دنیوی و اخروی است.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان با بیش از 50 هزار نفر جمعیت در فاصله 90 کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
7354/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.