آخرین اخبار از فروش بلیت های اربعین

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از هموطنان خواست بلیت پروازهای ایام اربعین حسینی (ع) را از دفاتر فروش معتبر که فهرست آنها در سایت سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن شرکت های هواپیمایی اعلام شده است، تهیه کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مقصود اسعدی سامانی افزود: هرچند در این ایام برخی از سایت های اینترنتی غیرمجاز اقدام به فروش بلیت های اربعین حسینی می کنند اما این بلیت ها اعتبار لازم را ندارند و این کار مشکلات زیادی را برای زائران به وجود می آورد.

این مقام مسئول با بیان اینکه شرکت های هوایی داوطلبانه نرخ بلیت ایام اربعین حسینی (ع) را تعیین کرده اند، اظهار داشت: قیمت بلیت پروازها در مسیرهای تهران - نجف - تهران و تهران - بغداد - تهران و از سایر شهرستانها 12 میلیون ریال و نرخ مصوب مسیر پروازهای مشهد - نجف - مشهد و مشهد - بغداد - مشهد نیز 15میلیون ریال تعیین شده است.

اسعدی سامانی یادآورشد: قیمت بلیت یکسره از مبداء تهران و سایر شهرستان ها 6 میلیون ریال و یکسره مشهد به مقصدهای نجف و یا بغداد 7 میلیون و 500 هزار ریال تعیین شده و قیمت بلیت کودکان معادل 75 درصد نرخ بلیت یک طرفه عرضه می شود. 
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی در ادامه اظهار داشت: طبق توافق شرکت های هوایی قیمت بلیت صندلی های بیزنس کلاس تابع این نرخ ها نیستند و قیمت این صندلی ها توسط شرکت های هوایی تعیین می شود.

پروازهای اربعین حسینی از سیزدهم آبان آغاز و تا بیست و دوم آبان ماه ادامه دارد و پیش بینی می شود امسال بیش از یک میلیون و 500 هزار زائر ایرانی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی عازم کربلای معلا شوند.
پیش از این، سازمان هواپیمایی کشوری هرگونه افزایش قیمت بلیت پروازهای اربعین را تکذیب کرد و اعلام کرده بود که بلیت پروازهای ایام اربعین حسینی، باید طبق نرخ مصوب به زائران عرضه شود. 

این سازمان تاکید کرده است که هرگونه فروش بلیت خارج از نرخ اعلام شده تخلف و در صورت ارسال شکایت از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.cao.ir به طور حتم با متخلفان برخورد می شود.
همچنین سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن شرکت های هوایی به منظور ساماندهی و جلوگیری از اختلال در فروش بلیت پروازهای اربعین، فهرست تکمیلی نمایندگان رسمی فروش بلیت این ایام را در تارنمای خود اعلام کرده است. 

 

دیدگاه تان را بنویسید