چگونه در 7 روز کسب و کار خودمان را راه بیاندازیم؟

درک میلر، مشاور محتوای copypress است. وی به دنیای بازاریابی آنلاین علاقه مند است. در اینجا به شرح مقاله ای از ایشان می پردازیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، شروع کسب و کار یک تجربه هیجان انگیز و پرسود برای بسیاری از کارآفرینان است. با این حال بسیاری از آن تصور اشتباهی دارند و گمان می کنند راه اندازی یک شرکت فرآیندی پیچیده و دشوار است. در نتیجه، آنها رویاهای خود را دنبال نمی کنند.

اگر بتوانید در طول یک هفته یا کمتر اصول اولیه کسب و کار را انجام دهید قطعاً شگفت زده خواهید شد. در اینجا به شما خواهیم گفت که چگونه این کار را عملی کنید.

_ طرح کسب و کار خود را تعریف و اصلاح کنید.

باید بدانید برای انجام کارهای تان به یک طرح کسب و کار نیاز دارید، بنابراین اقدام به آماده کردن طرح کسب و کار خود کنید. اگر ایده قوی و قابل اعتمادی برای محصول یا خدمات خود دارید قطعاً دیگران نمی توانند بینش و چشم انداز شما را به وضوح ببینند، بنابر این زمان آن رسیده که افکار، اهداف، رویاها و برنامه های خود را روی کاغذ بیاورید.

همچنین باید بدانید افرادی که با آنها دیدار می کنید، نیاز به دانستن جزییات مختصری از طرح کسب و کارتان که شامل تعداد و داده های معتبر است دارند. پس از اینکه طرح کسب و کارتان را نوشته اید، به چند نفر که به آنها اعتماد دارید، بدهید و سپس به ایده ها و پیشنهاداتشان گوش دهید و اگر لازم بود طرح کسب و کار خود را اصلاح کنید.

شما همچنین می توانید یک نمایش ارائه کنید تا دیدگاه خود را بیان کنید. لازم نیست تمام جزییات آن را به همه کسانی که باید با آنها صحبت کنید، نشان دهید، اما زمینه های چشم نواز و سرگرم کننده که منافع طرفداران بالقوه و سرمایه گذاران را جلب می کند بیان کنید.

- تصمیم بگیرید که دفتر کسب و کارتان را در کجا برپا کنید.

آیا شما به یک فروشگاه نیاز دارید؟ آیا شرکت شما کاملاً آنلاین عمل می کند؟ این موضوع عمدتا به آنچه شما در حال فروش آن هستید بستگی دارد. بعضی شرکت ها به عنوان مؤسسه هایی که افراد به آن رجوع کنند بهتر عمل می کنند و برخی دیگر به صورت آنلاین.

دانستن این نکته الزامی است که مکان های مختلف با نیاز ها و تقاضا های متفاوتی همراه هستند. قبل از راه اندازی یک فروشگاه فیزیکی، شما باید در مورد محله ای که در آن فروشگاه تان را تأسیس می کنید تحقیق کنید و از قوانین منطقه ای آن آگاه باشید و پروسه مجوز را دنبال کنید. فروشگاه آنلاین شما به یک دامنه ثبت شده برای انجام تجارت الکترونیک نیاز دارد.

- شناسایی حقوق قانونی.

شناسایی بهترین ساختار حقوقی کسب و کار جدیدتان بسیار مهم است. در حقیقت، این کار را قبل از اینکه کسب و کار خود را در هر سازمان محلی یا دولتی ثبت کنید، انجام دهید و به این سوال پاسخ دهید که نوع کسب و کار شما چیست؟

اگر می خواهید برای خودتان کار کنید می توانید یک شرکت خصوصی ایجاد کنید و اگر در شرکت تان بیش از یک نفر مسئولیت هایی را بر عهده داشته باشد باید به عنوان یک نوع مشارکت ثبت نام کنید.

برای مثال، شرکت های کوچک معمولاً به عنوان شرکت های سهامی محدود  (LLCs) ثبت می شوند.

 به یاد داشته باشید قبل از اینکه تصمیم خود را برای راه اندازی شرکت بگیرید حتماً با مشاور مالیاتی حرفه ای ملاقات کنید.

- مجوز کسب و کار خود را دریافت کنید.

شما نمی توانید بدون مجوز کسب و کاری را راه اندازی کنید. یک بازدید سریع از وب سایت اداره کسب و کار ایالات متحده آمریکا می تواند تقریباً همه چیزهایی را که نیاز به دانستن آن دارید به شما نشان دهد. اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی خود را وارد کنید، نوع مناسب مجوز را انتخاب کنید، سپس منبع سایت توضیح می دهد که برای اخذ مجوز به چه چیزی نیاز دارید. بعضی از شهرستان ها و ایالت ها برنامه های آنلاین را بری اخذ مجوز کسب و کار ارائه می دهند که باعث می شود این فرآیند نسبتا راحت باشد. برای اخذ مجوزکسب و کار دولتی و فدرال باید هزینه هایی پرداخت کنید.

- از امور مالیاتی خود آگاه باشید

چگونه هزینه های کسب و کار خود را تأمین می کنید؟ آیا شما پس انداز، پشتیبانان یا سرمایه گذارانی دارید؟ آیا دوستان و اعضای خانواده هزینه های لازم برای شروع کسب وکار را برای شما تأمین می کنند؟ اگر چنین است، این حمایتی فوق العاده است. شروع یک کسب و کار جدید نه تنها با هزینه های زیادی همراه است، بلکه با هزینه های زیادی نیز به طور غیر منتظره روبه رو خواهید شد.

بسته به وضعیت شما، ممکن است بتوانید از وام استفاده کنید و هر گونه کمکی از موسسات به عنوان وام بستگی به اعتبار شما دارد، همچنین تأیید اعتبار شما بستگی به نمره اعتبار شما دارد. نمره اعتباری خود را قبل از رفتن به بانک یا اتحادیه اعتباری درخواست کنید. نمره شما روی شانس گرفتن وام و همچنین تمایلات وام دهندگان به شما تأثیر خواهد داشت.

-  اجازه دهید دولت در مورد شما بداند.

اگر دولت کسب و کار شما را به رسمیت نشناسد پس شما به طور رسمی یک کسب و کار را راه اندازی نکرده اید. وقت آن است که شرکت جدید خود را ثبت نام کنید.

 ثبت نام ، نوع کسب و کار شما، هدف آن، ساختار شرکتی، جزییات مربوط به سهام و اطلاعات مشابه را فهرست می کند.

اگر شما به عنوان یک شرکت ثبت نام نکنید، فقط باید نام کسب و کار خود را ثبت کنید که حتی می تواند نام قانونی شما یا انجام کسب و کار به عنوان DBA باشد، همچنین بسته به مارک تجاری ممکن است بخواهید به دنبال علامت تجاری خاصی باشید.

پس از ثبت نام باید کسب و کار خود را به IRS معرفی کنید. این شامل گرفتن EIN  (شناسه کارفرما) می شود، گرفتن شناسه کارفرما برای کسب وکار های کوچک بدون کارمند لازم نیست. با این وجود، مفید است و شما می توانید برای گرفتن شناسه کارفرما به صورت آنلاین درخواست کنید.

با پیگیری مراحل فوق می توانید کسب و کار جدید خود را راه اندازی کنید، اما باید بیمه، استخدام کارکنان و انتخاب فنوری و تجهیزات لازم در به انجام کسب و کار خود را در نظر داشته باشید.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید