همکاری ایران خودرو با یک شرکت خودرو ساز ایتالیایی

مدیرعامل ایران خودرو از انعقاد قرارداد با یک شرکت ایتالیایی طی ٢٥ روز آتی برای تولید پلت فرم ملی خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، هاشم یکه زارع در چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو با اشاره به رشد ٤٠ درصدی تولید خودرو در سال جاری، تاکید کرد: باید توجه کنیم که در کنار این افزایش تولید، ارتقای خدمات فروش و پس از فروش از اهمیت بالایی برخوردار است و افزایش تولید بدون توجه به این موضوع معنا ندارد.

وی  با اشاره به اینکه مشتری به دنبال افزایش کیفیت است، تاکید کرد:١٠ سال پیش ٦٤ درصد تولید و فروش خودرو در کشورهای پیشرفته انجام می شد اما اکنون این میزان به ٤٤ درصد کاهش یافته است.

مدیرعامل ایران خودرو در ادامه با اشاره به اینکه اکنون ٥٤ درصد تولید خودرو در کشورهای در حال توسعه انجام می شود، اظهار کرد: بازار بزرگی درامتظار منطقه است.

وی با اشاره به اینکه در ایران و کشورهای اطراف ایران ٥٧٥ میلیون نفر زندگی می کنند، اضافه کرد:در این منطقه ٨٤ درصد تولید توسط ایران و ترکیه انجام می شود.

مدیرعامل ایران خودرو با تاکید بر اهمیت توجه به خدمات فروش و پس از فروش، خاطرنشان کرد:اگرچه طی ٢٠ سال گذشته تویوتا، نیسان و ...بازیگران اصلی صنعت خودرو بودند اما اکنون بازیگران جدیدی وارد بازار شده اند و تمایل به سمت سیستم های هوشمند است.به گفته او تولید خودرودر سال گذشته میلادی ٩٠ میلیون بوده که تا ٢٠٢٥ به ١٢٠ میلیون می رسد.

وی با اشاره به اینکه در سال ٢٠٠٥، ٩٠٠ میلیون خودرو در ناوگان وجود داشت که در سال ٢٠٢٥ به ٨٠٠ هزار خودرو می رسد.

یکه زارع با اشاره به اینکه اگر روی خارج کردن خودروهای فرسوده تمرکز کنیم بازار بیشتری خواهیم داشت، تصریح کرد:ما باید از تولید کننده خودرو بودن گذر کرده وخودروساز شویم که در این راستا باید به تحقیق توسعه بپردازیم. 

 

دیدگاه تان را بنویسید