تبدیل وضعیت 50 هزار نفر از کارکنان شهرداری های کشور

دولت مجوز تبدیل وضعیت 50 هزار نیروی شهرداری های سراسر کشور را صادر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

 به گزارش جی پلاس، مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: 50 هزار تن از کارکنان قراردادی شهرداری های سراسر کشور با مجوز دولت، تبدیل وضعیت می‌شوند.

«محمد حسن آبادی» اظهار داشت: وضعیت استخدامی نیروی انسانی شاغل در شهرداری ها با حداقل سه سال سابقه کاری تمام وقت در شهرداری و دارا بودن شرایط احراز و کسب حدنصاب از طریق موفقیت در آزمون مربوطه به پیمانی تبدیل می شود .

وی اظهارکرد: مجوز تبدیل وضعیت از سازمان امور اداری و استخدامی کشور و ساماندهی کارکنان قراردادی برای آن دسته از شهرداری هایی اخذ شده است که بر اساس ضوابط تشکیلاتی شهرداری ها ساختار سازمانی خود را اصلاح کرده اند.

حسن آبادی تصریح کرد : بر اساس این مجوز ، شهرداری ها باید ساختار سازمانی جدید را طبق ضوابط تشکیلاتی ابلاغی به تایید سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور رسانده باشند.

وی گفت: تاکنون ساختار سازمانی نیمی از شهرداری ها تایید و ابلاغ شده است و ساختار سازمانی سایر شهرداری ها نیز در دست بررسی و تایید نهایی است. 

مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اضافه کرد: شهرداری هایی که ساختار سازمانی جدید آنها ابلاغ شده است موظفند تا اقدامات لازم را برای انتصاب کارکنان رسمی و پیمانی خود روی پست های سازمانی جدید با رعایت شرایط احراز تصدی پست های سازمانی و سایر مقررات مربوط بعمل آوردند و به تایید شورای اداری و استخدامی ذیربط برسانند.

وی تاکید کرد: پس از انتصاب کارکنان پیمانی و رسمی در پست های سازمانی مصوب جدید تعداد و عناوین پست های بلاتصدی شهرداری مشخص خواهد شد. 

حسن آبادی گفت : شهرداری ها همچنین لازم است اطلاعات و آمار نیروی انسانی قراردادی را جمع بندی و برای اخذ مجوز تبدیل وضعیت به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اعلام کنند.

وی ادامه داد:از این رو به منظور ساماندهی نیروی انسانی شاغل در شهرداری ها دستورالعملی از سوی این سازمان برای اجرای به استانداری های سراسر کشور ابلاغ خواهد شد.

منبع: ایلنا

دیدگاه تان را بنویسید