به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی فر دوشنبه شب در جمع ورزشکاران و جوانان چهارمحال و بختیاری افزود: در 39 سال گذشته هرگاه آمریکا علیه ایران خیز برداشته با واکنش مردم و مسئولان ایران روبرو شده است، به نحوی که این سخنان نسنجیده در هفته گذشته با بی اعتنایی دیگر کشورها همراه بود.
به گفته وی، به جز یکی دو سه کشور میکروسکوپی و کوچک و رژیم جعلی صهیونیستی، کشورهای اروپایی مواضع ترامپ علیه ایران و برجام را تایید نکردند و اروپایی ها نیز بر حقانیت ایران و پایبندی به برجام تاکید کردند.
سلطانی فر افزود: سخنان ترامپ در جعل نام خلیج همیشه فارس نیز باعث همدلی همه ایرانیان در سراسر جهان شد و همه در مقابل این تعرض رئیس جمهوری آمریکا واکنش نشان دادند.
به گفته وی، قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس و قدرت سیاسی و دیپلماسی ایران در مذاکرات برجام بر جهانیان مشخص شد.
وزیر ورزش و جوانان به وجود مردمسالاری دینی در ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ایران برای رسیدن به مردمسالاری راه کوتاهی را پیموده است، درحالی که مردمسالاری در برخی از کشورهای جهان یکی دو قرن به طول انجامید.
به گفته وی، به برکت این مردمسالاری دینی، امروز جوانان ایران به راحتی می توانند در جلسه ها، مسئولان استانی یا وزرا را نقد کنند و این از پایه های مردمسالاری دینی است.
معاون وزیر ورزش و جوانان در امور ساماندهی جوانان نیز گفت: به جوانان و مطالبات آنان باید فراجناحی نگاه کرد و مطالبات آن را به صورت جدی و نه شعاری محقق ساخت.
محمد مهدی تندگویان افزود: هم اکنون یک چهارم جمعیت کشور را جوانان تشکیل می دهند و اگر دوباره مساله دفاع از کشور رخ دهد، این جوانان هستند که پیشگام خواهند بود.
به گزارش ایرنا، در این نشست ورزشکاران پیرامون حضور بانوان با حجاب اسلامی در مسابقات ملی و بین المللی، ایجاد کمپ اردوبام تیم ملی، ایجاد پایگاه قهرمانی، حمایت از ورزش قهرمانی، حمایت از سمن ها و فعالیت های اجتماعی و ایجاد یک مکان دائمی برای جوانان بحث و تبادل نظر کردند.
خبرنگار : محمود رئیسی**انتشار:جهانبخش صفری
2097/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.