به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی فر روز شنبه در حاشیه آیین بهره برداری از پیست دوومیدانی شهدای ورزشکار بروجن در گفت و گو با خبرنگاران افزود: امروز به لحاظ سخت افزاری در بیشتر نقاط کشور مشکل کمبود فضای ورزشی نیست، بلکه در مدیریت بهره برداری است.
به گفته وی، این بدان معناست که سالن های ورزشی موجود در طول روز به جای بهره برداری 12 تا 15ساعته، تنها 4 ساعت مورد بهره برداری و استفاده قرار می گیرد.
وی گفت: این مساله در شورای عالی ورزش و شورای ورزش همگانی استان باید مطرح شود تا بهره برداری از سالن های ورزشی مدون تر شود و با یک نظام بهره برداری مناسب، از این سالن ها استفاده بهینه شود.
به گفته وی، شاخص ها و سرانه فضای ورزشی که در شهرهای مختلف اعلام می شود، فضاهایی است که در اختیار وزارت ورزش و جوانان است.
سلطانی فر گفت: این در حالی است که هزاران فضای ورزشی دیگر از جمله 3 هزار فضای ورزشی آموزش و پرورش، 300 مجموعه ورزشی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، 8 هزار فضای ورزشی نیروهای مسلح و 30 هزار فضای ورزشی در بخش های صنعتی، تولیدی و مجموعه های ورزشی شهرداری ها در کشور وجود دارد.
به گفته وی، وزارت ورزش و جوانان با همکاری سازمان برنامه و بودجه به دنبال کسب آمار دقیق از فضای ورزشی است تا سرانه ورزشی به صورت کامل و جامع اعلام شود.
وی درباره احیای سازمان ملی جوانان نیز گفت: لایحه این سازمان در مجلس شورای اسلامی مطرح شده است.
به گزارش ایرنا، عملیات ساخت پیست دوومیدانی شهدای ورزشکار بروجن از سال 87 با 10 هزار مترمربع فضای سرپوشیده و در زمینی به مساحت 35 هزار مترمربع آغاز شد، برای تکمیل و بهره برداری از این طرح ملی 160 میلیارد ریال در دولت تدبیر و امید هزینه شده و تمامی زیرساخت های لازم برای بهره برداری از این ورزشگاه در این دولت فراهم شده است.
شهرستان بروجن در 60 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری واقع است.
خبرنگار: محمود رئیسی**انتشار:جهانبخش صفری
2097/7360/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.