به گزارش ایرنا، سعید پور علی چهارشنبه شب در نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در دفتر امام جمعه شهرکرد افزود: در نظرسنجی های مرکز افکار سنجی جهاد دانشگاهی نزدیک به 90 درصد از مردم ایران، سخنان اخیر رییس جمهوری آمریکا را بسیار سخیف دانسته اند.
وی ادامه داد: در این نظر سنجی ها مردم ایران سخنان رئیس جمهوری اسلامی ایران را در پاسخ به ترامپ قابل قبول دانستند.
پورعلی تصریح کرد: نزدیک به 90 درصد از مردم ایران در این نظرسنجی از جعل کردن نام خلیج همیشه فارس بسیار اظهار ناراحتی کرده اند.
وی گفت: این نظرسنجی نشان می دهد که برخی از مردم پاسخ داده اند که پس از سخنرانی سخیف و ضد ایرانی ترامپ، سران کشورهای 1+5 از ایران حمایت می کنند که در این زمینه تعدادی از سران کشورها نیز در پاسخ به سخنان ترامپ از برجام دفاع کردند.
سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: با توجه به سخنان سخیف رئیس جمهوری آمریکا، مراسم سیزدهم آبانماه و روز استکبار ستیزی امسال با شکوه تر از سالها گذشته برگزار می شود.
گودرز امیری افزود: سخنان ترامپ نشان داد که آمریکا از پیروزی های بین المللی ایران ناراحت است از این رو رئیس جمهوری آمریکا دست به سخنان هتاکانه زد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: امسال در هفته استکبارستیزی و روز 13آبانماه برنامه های منسجم استکبار شناسی و استکبار ستیزی برگزار می شود.
علی گرجی افزود: برای برگزاری مراسم باشکوه سیزدهم آبانماه 24کمیته در سطح استان با حضور دستگاههای مختلف تشکیل شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در نیمه نخست امسال 250 عنوان برنامه فرهنگی در سطح استان برگزار شده است.
جواد کارگران دهکردی افزود: برگزاری جشنواره های مختلف، نمایشگاه بزرگ کتاب، نمایشگاههای فرهنگی و هنری ، سوگواره های آیینی و برنامه های مختلف از جمله این برنامه بود.
به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا جمعه شب گذشته در اعلام سیاست های راهبردی کاخ سفید بر ضد ایران سخنرانی کرد و نام خلیج فارس را جعل کرد و خواستار بازنگری در مفاد برجام شد.
خبرنگار: محمود رئیسی**انتشار:جهانبخش صفری
2097/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.