به گزارش ایرنا، محمدعلی کوزه گر روز چهارشنبه در نشست معاونان امور اجتماعی منطقه 5 کشور افزود: درصدد هستیم تا دبیرخانه مسئولیت اجتماعی را در استان ها نیز فعال کنیم تا از این طریق بتوان در خصوص جذب مشارکتهای مردمی بهتر از گذشته عمل کنیم.
وی با بیان اینکه در خصوص تبیین فعالیت های بهزیستی در کشور کم کاری شده است، تصریح کرد: در حوزه فرهنگسازی و جلب مشارکتهای مردمی ضعیف عمل کرده ایم و نتوانسته ایم فعالیت های نهاد را بطور شایسته تبلیغ کنیم.
کوزه گر با انتقاد از فعالیت های جزیره ای در استانها افزود: این موضوع نگران کننده است و می طلبد تا ارتباط منسجم تری بین استانها برقرار شود.
قائم مقام مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی، برگزاری همایش های مشترک را یکی از راهکارهای انسجام بخشی به استانها دانست و گفت: این مهم جزو برنامه های محوری سازمان قرار دارد.
کوزه گر در ادامه از برگزاری جشنواره اعطای نشان مسئولیت اجتماعی در نیمه نخست اسفند سالجاری خبر داد و افزود: این جشنواره با هدف کاهش آسیب های اجتماعی از طریق جلب توجه همه نهادها، سازمان ها و شرکت هایی است که منافعی از قبل جامعه می برند و آسیب هایی را وارد می کنند که باید برای جبران این آسیب های تلاش کنند.
وی ادامه داد: نخستین بار این جشنواره در سال گذشته برگزار شد و از شرکت ها و نهادهای دولتی و غیردولتی که در زمینه مسئولیت اجتماعی گام های موثری برداشته بودن تجلیل به عمل آمد.
کوزه گر، تشکیل صندوق حمایت از اشتغال مددجویان بهزیستی را از دیگر برنامه های پیش بینی شده این نهاد برشمرد و گفت: این صندوق با هدف تسهیل در اعطای وام به مددجویان به زودی تشکیل می شود.
به گزارش ایرنا، قائم مقام مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی در سفر خود به چهارمحال و بختیاری از برخی طرح های اشتغالزایی و مسکن مددجویان شهرستانها بازدید کرد.
خبرنگار: خاطره حسین زاده**انتشار:جهانبخش صفری
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.