به گزارش ایرنا، محمدعلی کوزه گر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در شهرکرد افزود: این کمک ها در قالب کمک های نقدی، غیر نقدی و خدماتی ارائه شده به مراکز دولتی و خیریه های غیردولتی کشور است.
وی از فعالیت 27 هزار مرکز دولتی خیریه تحت نظارت سازمان بهزیستی در کشور خبر داد و گفت: این مراکز در 6 ماه نخست امسال 280 میلیارد ریال کمک نقدی، 800 میلیارد ریال کمک غیرنقدی و 190 میلیارد ریال کمک در قالب خدمات جذب کردند.
کوزه گر تصریح کرد: همچنین خیریه های غیردولتی نیز 700 میلیارد ریال کمک نقدی، 930 میلیارد ریال کمک غیرنقدی و 240 میلیارد ریال خدمات مردمی را طی همین مدت جلب کردند.
قائم مقام مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی با تاکید بر فرهنگساری در خصوص جلب بیش از پیش مشارکت های مردمی افزود: انتظار می رود تا رسانه ها در این خصوص اهتمام بیشتری به کار گیرند.
کوزه گر با بیان اینکه نوع دوستی یکی از ویژگی های بارز ملت ایران است، خاطرنشان کرد: مردم کشور طرفیت بالایی در زمینه فعالیت های خیرخواهانه دارند که باید با تبلیغات لازم آنها را بیش از پیش در فعالیت های خیرخواهانه مشارکت دهیم.
به گزارش ایرنا، قائم مقام مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی روز چهارشنبه با هدف شرکت در نشست معاونان امور اجتماعی منطقه 5 کشور به میزبانی شهرکرد و بازدید از طرح های و برنامه ها به چهارمحال و بختیاری سفر کرد.
خبرنگار: خاطره حسین زاده**انتشار:جهانبخش صفری
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.