به گزارش ایرنا، استاندار چهارمحال و بختیاری در این آیین با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: همزمانی آغاز سال تحصیلی با آغاز ماه محرم پیام مهمی برای دانش آموزان و آینده سازان کشور دارد که با درک این پیام می توانند مسیر تحصیل علم و دانش را با انگیزه بیشتری طی کنند.
قاسم سلیمانی دشتکی با تاکید بر الگوگیری دانش آموزان از مکتب حسینی تصریح کرد: امام حسین (ع) اسوه آزادی و جوانمردی، دفاع از مظلومان و مبارزه با ظلم و ستم است و این الگو می تواند چراغ راه همه انسان های آزادیخواه جهان قرار گیرد.
وی همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی افزود: اگر حماسه عاشورا نبود رزمندگان کشور در سالهای دفاع مقدس قدرت و جرات مقاومت و پایداری در برابر رژیم بعثی عراق را پیدا نمی کردند.
استاندار چهارمحال و بختیاری به پیشرفت های علمی کشور اشاره کرد و گفت: امروز دانشمندان و نخبگان ایران اسلامی در جهان سرآمد هستند و این امر حاکی از فضای مناسب تحصیل علم و دانش در کشور دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیزدر این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز کشور اظهار کرد: برای رسیدن به توسعه و آبادانی راهی جز توجه به علم آموزی صحیح و تحصیل مناسب فرزندان خود نداریم.
بهروز امیدی افزود: امروز 192 هزار دانش آموز در 2 هزار و 750 آموزشگاه و 9 هزار و 350 کلاس درس، سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند.
وی همچنین از ساماندهی 16 هزار فرهنگی برای سال تحصیلی جدید در استان خبر داد و گفت: با کمک خیران مدرسه ساز، فضا و امکانات لازم برای تحصیل دانش آموزان استان در همه مقاطع فراهم شده است.
به گزارش ایرنا، از مجموع دانش آموزان استان، 17 هزار و 500 نفر، دانش آموزان کلاس اولی هستند.
خبرنگار: خاطره حسین زاده**اتنشار:جهانبخش صفری
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.