به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز یکشنبه در نشست مشارکت مردم در تامین نظم و امنیت عمومی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: بررسی کارشناسانه و شناسایی مهمترین نیازمندی های حوزه نظم و امنیت و جلب مشارکت های مردمی در این حوزه باید در دستور کار مسئولان استان قرار گیرد.
وی افزود: نیازمندی های شهرستان های 9 گانه چهارمحال و بختیاری براساس اولویت ها دسته بندی و از خیران برای مشارکت در حوزه نظم و امنیت اجتماعی و اجرای هر چه مطلوب تر ماموریت های ناجا بهره گیری شود.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: فرهنگ سازی به منظور توسعه مشارکت مردمی به منظور ارتقای کمی و کیفی حوزه نظم و امنیت عمومی برای جامعه امروزی ضروری است.
وی یادآور شد: اهتمام مسئولان به مقوله مشارکت مردمی، نشان از باور تصمیم گیران به اهمیت همکاری و همیاری مردمی در حوزه نظم و امنیت عمومی و افزایش همراهی با مجموعه نیروی انتظامی است.
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به دیدار سال گذشته فرماندهان انتظامی سراسر کشور با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت: معظم له در این دیدار تاکید فرمودند که وزارت کشور و نیروی انتظامی در راستای ارتقای سطح امنیت از ظرفیت مردم بهره برداری بیشتری کنند.
غلامعباس غلامزاده اظهار کرد: مردم چهارمحال و بختیاری نسبت به امنیت خود بسیار حساس هستند.
وی افزود: این مهم به ظرفیت بزرگی برای ارتقای سطح امنیت کشور و استان محسوب می شود.
تامین نظم و امنیت عمومی در کشور و چهارمحال و بختیاری از مهمترین برنامه های مسئولان در سطح ملی و استانی است.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.