دکتد مهین غفاری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: به مناسبت عید سعید غدیر و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بیمارستان صحرایی شهید محسن حججی و یادمان سرداران، فرماندهان و 288شهید شهرستان لردگان به مدت سه روز در روستای قلعه سوخته شاه نجف برپا شد.
وی، هدف برپایی این بیمارستان صحرایی را ارائه خدمات درمانی، بهداشتی و آموزشی در مناطق محروم استان، افزایش روحیه ایثارگری، ارتقاء فرهنگ و تفکر جهادی، آمادگی و چابکی تیم های اضطراری پزشکی، عنوان کرد.
وی توضیح داد: امکانات و خدمات این مرکز درمانی تخصصی سیار شامل پزشک داخلی، اطفال، زنان و مامایی، پوست، چشم پزشکی، ارولوژی، روانپزشکی، ارتوپدی، مغز و اعصاب، گوش و حلق و بینی، قلب و عروق، جراحی و اتاق عمل سرپایی از بخش های این بیمارستان صحرایی در نظر گرفته شد.
غفاری، اضافه کرد: بخش های شنوایی سنجی، گفتاردرمانی، کاردرمانی، مشاوره تغذیه، سلامت روان، دندانپزشکی، اورژانس و داروخانه از قسمت های این مرکز درمانی موقتی است و تیم های آموزش سلامت و مشاوره فرهنگی و مذهبی، خدمات آموزشی درمانی و مشاوره ای به عشایر و ساکنان روستاهای منطقه به صورت رایگان ارائه شد.
وی تصریح کرد: بیمارستان صحرایی لردگان با همکاری کانون بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برپا شد.
به گزارش ایرنا، شهرستان لردگان دومین شهرستان پرجمعیت چهارمحال و بختیاری می باشد که در 160 کیلومتری شهرکرد قرار دارد.
این بیمارستان از 19تا 23شهریورماه به مردم منطقه خدمات درمانی و بهداشتی را ارائه می دهد.
خبرنگار: مرتضی شاهوردی** انتشار دهنده:محمود رئیسی
6199/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.