به گزارش ایرنا، دبیر کمیته علمی این مسابقات در این آیین اظهار کرد: مسابقه ریاضی دانشجویی طی 2 روز برگزاری بین 39 تیم پنج نفره دانشجویان مقطع کارشناسی رشته ریاضی برگزار می شود.
مجتبی قیراطی با بیان این که مسابقه ریاضی دانشجویی کشور در موضوعات جبر، آنالیز و ابتکاری برگزار می شود، زمان اعلام نتایج این مسابقه را هفدهم ماه جاری عنوان کرد.
وی افزود: 35 نفر از دانشجویانی که بالاترین امتیاز را در این مسابقه کسب کنند، بصورت انفرادی مدال طلا، نقره و برنز اهدا می شود.
وی ادامه داد: نمرات اعضای هر تیم نیز طبق فرمولی خاص محاسبه و ترکیب و تیم های دانشگاهی حایز بالاترین نمره در قالب سه تیم برتر معرفی می شوند.
وی با بیان حضور یک عضو هیات علمی در هر تیم افزود: هم اینک این دوره از مسابقات با همراهی 39عضو هیات علمی رشته ریاضی درحال برگزاری است.
قیراطی، دانشگاه های صنعتی شریف، امیرکبیر، تهران، شیراز و کرمان را از دانشگاه های حایز رتبه های برتر در دوره های پیشین مسابقات ریاضی کشور عنوان کرد.
وی ایجاد رقابت علمی سالم بین دانشجویان ریاضی کشور و استعدادیابی و شناخت ظرفیت های انسانی موجود در این رشته را از مهمترین اهداف این رویداد علمی دانست.
به گزارش ایرنا، هم اینک 300 دانشجوی کارشناسی، 110 دانشجوی کارشناسی ارشد و30 دانشجوی دکترا در دانشکده ریاضی دانشگاه شهرکرد در رشته های ریاضی محض، کاربردی و علوم کامپیوتر مشغول به تحصیل هستند.
همچنین 26عضو هیات علمی با مرتبه استادی، دانشیاری، استادیاری و مربی در این دانشکده تدریس می کنند.
خبرنگار شکوفه سلیمانی**انتشار:جهانبخش صفری
8125/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.