به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز چهارشنبه در آستانه سالروز شهدای واقعه منا در پیامی که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا مرکز شهرکرد قرار گرفت اعلام کرد: حادثه اندوهبار در سرزمین منا که در آن بسیاری از زائران حریم امن الهی، عده ای از هموطنان و همچنین تعدادی از هم استانی های عزیزمان جان خود را از دست دادند، قلب تمامی انسان های آزاده و به ویژه مسلمانان جهان و ملت شریفمان را به درد آورد.
بخش بعدی این پیام آمده است: سالروز درگذشت جانگداز و مصدومیت جمعی از حجاج بیت الله الحرام از جمله تعدادی از مسافران سرزمین وحی در حادثه دلخراش منا که به علت ناتوانی و بی تدبیری مقامات عربستان سعودی در تامین امنیت حجاج بود، باعث تاسف عمیق و تاثر شدید شد.
در بخش دیگری از این پیام آمده است:به همین منظور دومین سالگرد وقوع این مصیبت دردناک را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، رئیس جمهوری و ملت شریف ایران اسلامی به ویژه خانواده معظم جان باختگان تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای تمامی آنان رحمت الهی و برای بازماندگان آرزوی سلامت دارم.
فاجعه منا دوم مهر 1394همزمان با عید قربان در مراسم رمی جمرات در منطقهٔ منا شهر مکه رخ داد.
19 نفر از زائران خانه خدا در چهارمحال و بختیاری در آن سال به شهادت رسید.
مراسم دومین سالگرد مهاجرین الی الله در فاجعه منا ساعت روز پنجشنبه نهم شهریور 1396 در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می شود.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی** انتشار دهنده:محمود رئیسی
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.