مدیر عامل شرکت توزیع برق استان چهارمحال و بختیاری از افتتاح و کلنگ‌زنی 55 پروژه شرکت توزیع نیروی برق در ھفته دولت خبر داد.

مجید فرهزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: در راستای خدمت‌رسانی و رضایتمندی مردم استان چهار محال و بختیاری، 55 پروژه شرکت توزیع نیروی برق این استان با اعتباری بالغ بر 860 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی خواھد شد. 

فرهزاد افزود: از 55 پروژه 36 پروژه افتتاحی و 19 پروژه آماده کلنگ‌زنی است .

فرھزاد احداث دوفیدر جدید از پست 63 کیلوولت شھرکرد تا میدان معلم، برق‌رسانی به روستای آب‌گلور و مسکن مهر شهرکرد، اصلاح و بهینه‌سازی‌شبکه‌ھا وتبدیل سیم به کابل خودنگهدار، احداث و توسعه‌شبکه‌ھای برق‌رسانی روستاھا، تجهیز سه دستگاه پست‌زمینی در شهرکرد، رفع افت ولتاژ و جابجایی پایه‌ھای واقع در معابر عمومی، توسعه واحداث شبکه روشنایی معابر با نصب چراغ روشنایی و پایه‌ھای تلسکوپی را از مهمترین پروژه‌ها در هفته دولت دانست.

وی‌خاطرنشان‌کرد: ھدف از انجام این پروژه‌ھا کاھش تلفات، تامین روشنایی‌معابر ، پایداری‌شبکه‌ھای برق‌رسانی، ایجاد قدرت مانور، تامین برق مشترکین، توسعه فیدرھا، برق رسانی به روستاھا ، رفع افت ولتاژو .... است. 

به گزارش ایلنا شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال وبختیاری دارای بیش از 344000 ھزار مشترک در بخش‌ھای خانگی، عمومی، صنعتی، کشاورزی و سایر مصارف است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.