به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی شهیدی محلاتی دوشنبه شب در دیدار با خانواده شهیدان ابراهیم و اکبر کاظمی پور و آزاده جانباز علی حسین جمالزاده در شهرکرد تاکید کرد: تمامی مسئولان، مردم و قشرهای مختلف کشور مرهون خدمات، رشادت ها و جانفشانی های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران هستند.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران هزینه های بسیار سنگینی را پرداخت کرده است، به همین منظور ترویج فرهنگ دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در برهه کنونی ضروری است.
شهیدی محلاتی تصریح کرد: مسئولان موظفند رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا و جانبازان، آزادگان و ایثارگران را در دستور کار قرار دهند.
وی یادآور شد: خوشبختانه چهارمحال و بختیاری در حوزه ایثارگران مشکلی نداشته و از عملکرد مطلوبی برخوردار است.
استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران توانستند با رشادت ها و دلاوری های خود جمهوری اسلامی ایران را برای همیشه بیمه کنند.
قاسم سلیمانی دشتکی اظهار کرد: از خودگذشتگی و جانفشانی های شهدا و جانبازان، آزادگان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس به رهبری پیامبر گونه امام خمینی (ره) باعث شکست دشمن بعثی و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، انگلیس و اسرائیل شد.
وی افزود: مسئولان دستگاه های اجرایی استان، مردم و قشرهای مختلف باید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل های آینده را به طور جدی در دستور کار قرار دهند.
سلیمانی دشتکی تاکید کرد: روحیه استکبارستیزی و مبارزه با ظلم و ستم مردم نقاط مختلف ایران اسلامی و چهارمحال و بختیاری برای همیشه تاریخ جاودانه می ماند.
شهید ابراهیم کاظمی پور پنجم اسفند 1365 در عملیات خیبر و شهید اکبر کاظمی پور 12 روز بعد یعنی 17 اسفند 1365 در عملیات خیبر به فیض شهادت نائل آمدند.
چهارمحال و بختیاری در دوران جنگ تحمیلی دو هزار و 440 شهید، هفت هزار و 200 جانباز و 508 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به منظور افتتاح طرح های چهارمحال و بختیاری به شهرکرد سفر کرده است.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشار: جهانبخش صفری
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.